Weet het even niet meer... Wie wel?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ihope, Nov 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ihope

ihope Lid

Jul 23, 2008
    9
    0
    0
    Hallo meiden,

Zoals jullie zien kan ik vandaag testen maar durf het gewoon niet om toch bang te zijn weer teleurgesteld te zijn.
    En ook de ene cyclus bestaat bij mij uit 24 of 25 dagen.
    En volgens mijn berekeningen had ik gister mijn nod?

Vorige maand was mijn menstruatie al anders gelopen voor mijn gevoel.
    Mijn 1e dag van menstruatie was 12 oktober en was minder hevig dan normaal en duurde wat langer en had toen o een woensdagavond voor die 12e oktober wat lichroze bloed met wat slijm en donderdags ook maar geen ongi. tot de 12e
    Weet nu dus ook niet of ik dus ongi ben geweest of niet maar ga er vanuit van wel alleen is mijn menstruatie veel heviger dan de laatste keer.
    En nu vandaag heb ik een enkel keertje wat lichtroze bij afvegen, meer niet dan wel geen slijm tot nu toe.
    Ben wel misselijk zo nu en dan en plas wat vaker heb ik het idee, maar zegt denk ik ook niets.
    Ongi worden kan nu nog steeds toch meiden? of zo het toch een wondertje kunnen zijn?
    Please kunnen er meiden even reageren?

Groetjes i hope

2. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik denk dat niemand antwoord kan geven

testen is het enigste ;)

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    Ik hoop voor je dat het gewoon raak is maar ik denk dat je inderdaad even moet afwachten. Je zou kunnen testen, maar dan misschien morgen ochtend met ochtendurine!? Ik zal voor je duimen

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik sluit me bij de andere meiden aan. Testen is de enige optie of nog een paar dagen wachten op je ongie, of die komt of niet dan bedoel ik. Ik duim voor je!

5. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    ff testen dan weet je het

Share This Page