Heb al een paar dagen erge buikpijn alsof ik ongesteld moest worden maar dan erger. Vandaag na me werk naar de wc geweest en veegde dit af. Sorry voor de vieze foto maar vond het zo raaR.
Het lijkt mij helaas ook bekend voor te komen... dus denk ook dat het een vroege zwangerschap is geweest die beëindigd is...
Sorry dat ik het zeg, maar het zou prettig zijn dat je voortaan een waarschuwing in de titel neerzet. Verder zou ik gewoon morgen even de verloskundige bellen, ik denk dat je het vruchtje verloren bent. Sterkte!
Ze heeft het iig nu veranderd in de titel... En als dat al 2x is aangegeven, moet het dan nog een keer? En vooral het woord lekker! Ze is waarschijnlijk een vruchtje verloren... een klein beetje begrip kan er wel dan wel vanaf.. Ik denk ook helaas dat het een vruchtje is... Sterkte!
Ook ik heb een vermoeden dat dit een vroege miskraam is. Had je een vermoeden dat je mogelijk zwanger was of had je al positief getest? Of kwam dit volledig onverwacht? Ik zou voor de zekerheid wel contact opnemen met een verloskundige want mocht dit een vroege miskraam zijn dan is het wel belangrijk dat er een controle echo wordt gemaakt of de baarmoeder goed schoon is. Heel veel sterkte.
Als vrouwen ineens geconfronteerd worden met zoiets dat zij verliezen en daar in hun onzekerheid en wellicht emoties een vraag over stellen op het forum dan kan ik mij voorstellen dat zij zo'n waarschuwing weleens kunnen vergeten. Zo reageren als dat jij doet is dus erg ongepast en toont weinig blijk van enige inleving. Als er een vraag wordt gesteld als, wat denken jullie dat dit is + er wordt een foto bij geplaatst dan kan volgens mij ieder weldenkend mens hier op het forum op de klompen aanvoelen wat je tegen gaan komen bij het openen van het topic. En mocht je het niet aan hebben voelen komen dan is dat jammer maar geen onoverkomelijk iets lijkt mij. Dan vraag je op een nette manier of er alsnog een waarschuwing bij kan worden geplaatst.
Sorry dat ik het niet erbij heb gezet gelijk over de foto. Maar was zo in de war dat ik er niet bij na dacht. Ik zou indd zwanger geweest kunnen zijn. Had nog niet getest.
Het kan ook gewoon een stolsel zijn, hoeft niet meteen een vruchtje te zijn. Helemaal als je nog niet getest hebt. Ik had de twee menstruaties voor mijn zwangerschap ook stolsels, die menstruaties waren ook erg heftig.
Mijn menstruatie is altijd onregelmatig geweest dus daar is geen pijl op te krijgen. Maar als ik nu een test zou doen en het is een miskraam dan is die toch nog positief?
Waarschijnlijk wel omdat je lichaam hcg aanmaakt. Dat is er niet zomaar uit. Ook al had je nog niet getest, kan me voorstellen dat je even schrikt en ook verdrietig bent als het besef komt dat je evt een vruchtje verloren bent. Sterkte meid!