Hoi Hoi, Normaal lees ik al jullie bijzondere berichten maar nu hou ik het toch echt niet meer vol om toch mij te registreren en een nieuw onderwerp te plaatsen... Ik ben sinds januari dit jaar gestopt met alle vormen van anticonceptie. Tot juni was mijn menstruatie helemaal perfect 27 a 28 dagen. 7 dagen zwaar ongesteld maar goed dat nemen we voor lief. Op 19 juni had ik bruinverlies en na 3 dagen ging het over tot helderrood bloed wat werkelijk weg stroomde.. ik was maar 2 dagen hevig ongesteld en dat klopte al niet bij mijn vorige menstruaties.. Maargoed inmiddels hebben we de maand juli bereikt en ben al 4 dagen overtijd en sinds vanmorgen heel klein beetje bruine afscheiding met buikkrampen... Maar het zet niet door.. Nu weet ik dat de beste tip een zwangerschapstest is.. maar hoor toch graag jullie ervaring. Liefs van mij !!
hier bij de 1e bruinverlies gehad, ondanks positieve test, bleek innesteling te zijn. dus tja je kunt het proberen.
Ik had in het begin van m'n zwangerschap precies zo'n gevoel alsof m'n menstruatie begon, incl buikpijn en had ook bruinverlies. Ik dacht eerst ook dat ik gewoon ongesteld werd maar het bleef bij bruinverlies en zette maar niet door. Zou toch gewoon een testje doen hoor.
Morgenvroeg maar even een testje eraan wagen. Zo frustrerend. Mijn hele leven lang de perfecte menstruatie's en nu 2 maand is alles zo anders. Zelfs mijn buik is dik en rond, verder geen rare kwaaltjes. Onwijs bedankt!!