Hoi, Ik was afgelopen 4 weken over tijd. Een zwangerschap is uitgesloten omdat ik al een echo heb gehad. Leuk is dit niet als je zwanger wil worden. [-X
Vermits ik een onregelmatige cyclus heb weet ik nooit wanneer ik overtijd ben... Vorige keer was het na 47 dagen. Als ik een normale cyclus van 28 dagen tel, ben ik een week overtijd. Voelde me ook vreemd de laatste dagen: moe, misselijk, pijnlijke borsten,... Ben vanmorgen een testje gaan kopen die ik morgen zou gebruiken. Maar helaas! Vanmiddag ongi geworden! Pfff echt balen! Maar ja, we blijven positief. Op naar ronde 3!
Ik hier ook overtijd, heb nu al wel 3 dagen wat ongi buikpijn, maar voel me verder niet echt heel anders. Ben wel 1 week terug steeds wat misselijk geweest. Nu nog af en toe. Heb pijnlijke tepels, en er zitten witte puntjes echt op het bolletje van mijn tepel, om het zo maar ff te zeggen haha. Weet iemand ook wat dat is?
Ja ik ben 4 dagen overtijd, ook woensdag negatieve test gehad. Helaas, t is nu wachten of de ongi uberhaubt deze maand komt. xxx uit Brabant
De eerste paar rondes ben je waarsch nog aan t ontpillen, ik maakte mezelf toen ook elke maand helemaal gek. Nu niet meer zo...al blijft t altijd spannend. Maar de kans in de 1e ronde is mogelijk, maar wel meer uitzonderlijk. Maar t kan, en ik hoop t voor je! Laat je niet gek maken, teveel er mee bezig zijn kan de boel ook ophouden. xxxx uit Brabant
ik was voor het laast dat ik lees 1 dag over tijd! ik heb gestest doen ik 4 dagen overtijd was en hij was positief! hoop dat het voor jullie raak is
heeeey jah goed beetje druk gehad! ouders vertellen en schoon ouders! dokter geweest enz. gelukkig niet misselijk voel me goed! en hoe gaat het met jou??
jah goed!zit in afwachting van me ongi!had gistern temp dip en vanmorgen was hij weer hoog.we wachten dus af
dat is een super mooi teken dat je temp hoog blijft!! had ik ook!! zal voor je duimen mop! ik ben snel na een verjaardag. doei doei
tjah wat is hoog net weer getempt en hij is nu weer laag.poeh we wachten maar af!zou wel vanacht morgen ochtend komen.(oja heb alleen de afgelopen 4dagen getempt)normale temp is 36.3 en zat net op 36.85 en van morgen 37.12 veel plezier op die verjaardag kus
Ontpillen denk ik niet want ik heb maar 4 maanden de pil geslikt sinds mijn bevalling en daarvoor heb ik geen pil geslikt... maar je hebt gelijk hoor niet te gek laten maken... Dankjewel...
Hallo ik had vorige week zondag mijn nod moeten hebben en ik ben al een week overtijd.Het natuurlijk al een testje gedaan vrijdag alleen die was helaas negatief , dus nog even afwachten dus.Verder heb ik al 5 maanden een nette strakke cyclus van 31 dagen en dit is dat ook voor mij de eerste keer dat ik zo lang moet wachten op een volgende menstruatie.Het duurde bij mij 3 cyclussen lang voordag ik een nette cyclus had want de eerste keer had ik er 1 van 41 dagen en toen 36 en toen kwam bij mij de 31 dagen cyclus en die is ook gebleven. gr Angilla
zo lastig he die onzekerheid, heb er zelf ook last van, ben al 38 dagen overtijd, alleen maar nega testen jammer genoeg, en al een bloed test gedaan, ook negatief... nu dus wachten op m'n maandelijkse feestje, maar het wachten duurt toch echt lang hoor. van mij mag het maandelijkse feestje nu wel komen, dan kunnen we tenminste weer verder...
Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Heb je wel al een paar goede cyclussen gehad? xxxx uit Brabant
Bij mij is nog steeds geen ongi, denk eerlijk gezegt ook niet meer dat ie komt. Voel alleen nog kleine bubbels in mn buik als ik lig, hihi. Mn borsten zien er nog steeds beetje gek uit, maar ja.... we wachten t maar af, de dokter doet toch pas wat als ik 6 maanden niet ongi ben geworden raar hoor. Ow ja, woensdag getest, was negatief. xxxxx
hallo dames, ik ben ook weer overtijd...pfffff dacht de eerste 5 mnd na de pil dat dat dan wel ontpillen was, maar weer geen ongi te bekennen... kus
Ik ben vandaag 10 dagen overtijd!! Maandag test gedaan, nega.. Nu woensdag pas weer testen.. FIJNE PASEN!!
heyhey ben nieuw hier maar ben 4 dagen overtijd. Normaal ben ik echt stipt om de 27 dagen ongi.. Ben heel erg moe en heb een beetje gerommel in me buik. Elke keer denk ik dat ik ongi ben maar ben ik niet... ben sinds september aan het proberen... HEb twee testen gedaan en allebei negatief! .. Verder heb ik kleine steekjes in mijn onderbuik richting me lies, en moet ik constant naar het toilet om te plassen. Ben ook misselijk. Herkend iemand dit?" groetjes
Hier ook overtijd. Twee dagen op mijn normale cyclus (31), maar nog niet over de uitschieters heen (34 & 38 d) Ik heb het héél moeilijk met afwachten. Maar goed dat mijn zoontje mijn gedachten goed kan verzetten