Overtijd... Deel het met ons!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorientjuh, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

wauw mooie temp!!!
    hoop dat het raak is het!!
    heb je getest???
    en en???
    xxx

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Hier nog steeds niks... vandaag 3 dagen overtijd, test gedaan maar negatief :(
    Zou ik volgende week nog een keertje moeten testen als het uitblijft of is het nu wel duidelijk?

3. zus01

zus01 Niet meer actief

Vandaag ook 3 dagen overtijd. Elke dag vanaf NOD test gedaan. 1 dag na NOD een heeeeeeel licht streepje gezien, maar was volgens mij wel na de 5 minuten (na 10 min. zelfs), dus die beschouw ik maar als negatief. Gisteren en vanochtend ook weer getest: hartstikke negatief.

Ik vraag me nu af of ik niet gewoon een nieuwe cyclus inga, omdat ik paar dagen voor mijn NOD wel een bloeding van 1 dag heb gehad (met vooral bruinverlies). En dat terwijl ik altijd heel stipt ben met mijn cyclus (precies 28 dagen). Misschien is het gewoon m'n wishfull-thinking die me voor de gek houdt...

Overmorgen maar weer testen. Ben nu door mijn testen heen en door Paasweekend helaas geen mogelijkheid om nieuwe te kopen. Misschien maar beter ook... :(

Ik ga afleiding zoeken, door paaseieren te zoeken ofzo... ;)

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik test eind volgende week weer. Ik heb idd ook geen testen meer in huis en ben daar eigenlijk wel blij mee!!
    xxxx
    uit Brabant

5. zus01

zus01 Niet meer actief

Goed plan. Ik heb nu elke dag getest en het helpt niets om al die negatieve testen steeds te moeten aanschouwen. Ik verplaats het ook naar eind volgende week! Even geen stress aan m'n hoofd en gewoon van de paasdagen, mn man en het mooie weer genieten!

Fijne paasdagen iedereen!

6. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Ja laten we het even met pasen ALLEMAAL loslaten!! Gewoon de boel de boel laten :)
    haha..

ZAL ONS TOCH NIET LUKKEN MEIDEN! Het spookt echt in je hoofd... Grrrrrr..

Ben zo benieuwd naar de andere verhalen ook.. Bij dames die vaak een negatieve test in handen hadden toen ze overtijd waren , maar na een tijde wachten een positieve te pakken hadden !!!

7. kleintje09

13 feb 2009
    29
    0
    0
    hallo,ook ik ben nu bijna 4 weken over tijd en de testen zijn negatief!!!
    ben in jan. gestopt met de pil en in feb. gewoon ong. geworden weet eventjes niet meer wat ik moet doen afwachten ? HA bellen? of nog een test doen?
    zou dit nog ontpillen zijn of toch zwanger........

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ontpillen kan even duren, maar je kan voor je eigen gemoedstoestand even overleggen met je HA. Als de testen bij 4 weken negatief zijn, zou ik er wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent....
    xxxx
    uit Brabant

9. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Vandaag 3 weken overtijd :(

10. MH113

MH113 Lid

17 apr 2009
    51
    0
    0
    5 Dagen overtijd! vanmorgen weer negatief getest! geeeen enkele teken van me ongie gehad allleeen 2 week geleden lage rugpijn,

en heb af en toe steken in me borsten, en soort van zijsteeek verder nergens last van..
    Ga het nog een weekje aankijken anders doe ik weer een test!, als die ook nega is dan .. weet ik het oook niet meer :(

Deel Deze Pagina