Goedemorgen dames, En we zijn weer een ronde verder. Temp is weer heerlijk gedaald Nu hopen dat die rode duivels zich maar snel laten zien. Ben er effe klaar mee. Van de zomer naar gyn geweest en onderzoeken gehad. Uitslag....alles is prima in orde. Probeer nog maar zelf. Oke hele opluchting dat t bij beide goed is, maar....waarom wilt t dan niet lukken??? Ja teveel ermee bezig zijn zeggen ze dan,laat t los, maar wat is teveel en hoe kun je er ook niet aan denken?? T spookt steeds meer door mn hoofd dat we gewoon niet zwanger kunnen worden. Ik voel me zo zwaar *** nu. Had zulke goede hoop. We mogen niet opgeven, maar die kant gaat t wel uit. Zijn er meer dames waarbij t niet wilt lukken, maar wel alles goed is? Diep respect voor de dames die nog langer dan ik bezig zijn! Hoe doen zij dat toch vraag ik me weleens af. Nou ik moest t gewoon ff kwijt want kan goed janken. Om me heen zie ik iedereen zwanger worden. Ook hier op t forum. Hoppa 1e of 2e ronde al gelijk raak. Gun t iedereen natuurlijk, maar ik wil ook En constant krijg je weer die vraag...wanneer jullie? Bleh ben t ff zat en moest ff mn geklaag eruit gooien.
He bah vervelend he, als je iets zo graag wilt en het nog niet lukt... Het lijkt idd of iedereen 1 2 3 zwanger is, maar dat is echt niet zo hoor.. Ik ben 12 jaar al bezig ...nu pas voor het eerst een goede zwangerschap (mag ik hopen tot nu toe gaat t goed)...ik herken je gevoel zo goed. Na een jaar of 10 had ik mezelf erbij neergelegd en draaide alles niet meer om die wens. Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat we een prachtige zoon hebben mogen halen in China na een lange procedure.. en..het wonder wil dat ik opeens goede echos krijg nu... doodeng!! Ik zie dat je nu iets meer dan een jaar bezig bent, je mag nu evt langs de huisarts he als je dat zou willen.. Ik wens je heel veel kracht om door te zetten en vol te houden!! A winner never quitts and a quitter never wins!
He meis, Ik weet precies hoe je je voelt! Ronde 31 hier en volledig gezond verklaard door EMC (zelfs met 3 miskramen achter de rug) Laten we maar hopen dat 2012 ons jaar wordt! En nog 1 ding... Laat je asjeblieft niet aanpraten door je omgeving dat je er teveel mee bezig bent en dat je het los moet laten. Dat vind ik altijd zo'n persoonlijke aanval! Alsof het mijn eigen schuld is dat ik nog geen moeder ben omdat ik het zo graag wil... Dikke knuffel!
Dank je dames. Doet me goed. We zijn al bij de gyn geweest en alles was goed. Ukoldaatje ow wat mooi. Na zoveel jaar zwanger. Geniet ervan. Betty Barclay ik heb wel eens in nod topic met jou geschreven. Maar weet t niet zeker. En ja 2012 gaat ons jaar worden!! Jee meis hoe hou je t zo vol? Heb ook een zware periode nu ivm mn moeder. Zometeen gesprek met t team vant zh. Hopen te horen wat t revalidatietraject wordt. Moeder heeft bijna 2maanden geleden hersenbloeding gehad met complicatie op complicatie. Gaat nu stilletjes iets beter. Ze is stabiel.
hoi jeskejes, Pff ben er nog niet mee bezig maar kan me nu al voorstellen dat het heeeeel frustrerend werkt als je zo je best doet dat het dan toch elke maand niet zo zal zijn. Ik vind het al moeilijk om niet op dit forum te zitten of er niet over na e denken hoe geweldig ik het zou vinden moeder te worden, helaas moet ik even wachten omdat mijn vriend angsten heeft, bij jou zit al dat goed en wilt he niet lukken, lijkt me heel deprimerend maar kop op, jullie zijn gezond verklaard, dus het moet gewoon een keertje raak zijn, misschien sneller dan je denkt, ik hoop het in ieder geval voor je
Ja hoor rode duivels zijn gearriveerd. Niet zwanger t jaar uit. Zijn er nog meer dames waarbij t niet wilt lukken. Maar alles bij de gyn goed was?
hoi jeskejes, hier nog eentje alles lijkt in orde, af en toe word ik zwanger en dan verliezen we het weer. we gaan in feb het vierde jaar alweer in. het lijkt vaak of iedereen zomaar zwanger wordt, maar ik geloof dat er genoeg meiden zijn die maar wachten en doormodderen. als je net weer ongesteld bent geworden is alles grijs he? neem de tijd om verdrietig te zijn.. en daarna gaan we er weer voor uiteindelijk vind je ws de kracht weer om door te gaan, als je eisprong komt, als je toch nieuwe hoop krijgt, en het nog lang geen tijd voor opgeven is
Jeetje Sophy, jouw post had mijn post kunnen zijn... Ik heb alleen 3 miskramen achter de rug ipv 4. Ik word ook af en toe zwanger en dan verlies ik het weer. En dan toch weer als een idioot zo blij zijn met een positieve test he. Ik leer er nooit van! En het is precies zoals jij zegt; het lijkt af en toe alsof iedereen het maar cadeau krijgt maar er zijn ook genoeg "gevallen" zoals jij en ik. Dat zie je hier maar weer. Misschien moeten we een "doormodder"topic openen... @Jeskejes: ik ken jou idd uit een eerder NOD-topic! Wat erg van je moeder zeg. Ik hoop dat er nog een stijgende lijn in haar herstel zit! Is ze al oud?
Thnx dames doet me goed. Ist een idee om dit als 'aanmodder' topic te bombaderen? Ma is 53. Reageer straks meer. Gaan nu bij verzorgingstehuis kijken waar ma snel naar toe kan.
hmm ja dat klinkt ook bekend: ik moet niet zo blij zijn met die positieve test als hij eindelijk weer komt. maar ja, wat moet je dan? ik vind dat ik het ook verplicht ben aan een nieuw kindje om toch weer hoop te hebben dat het deze keer wel mag lukken. dus ja, dat we maar snel weer zwanger mogen zijn en meer nog, dat we het voldragen en ja sinds ik hier rondhang heb ik wel ontdekt dat er genoeg van ons soort gevallen zijn. dat het meerdere keren misgaat, dat het ontzettend lang duurt, de hele ellende van de mmm... en toch krijgt het merendeel uiteindelijk (het is wel de vraag hoe lang 'uiteindelijk' gaat duren) toch een kindje... wellicht toch de aanhouder wint.
jeetje.. ik wil jullie gewoon even een hart onder de riem steken.. zelf ben ik nog niet zo lang bezig, zit nu in ronde 9.. en ik heb nu ook zoiets van aargh laat maar! hoop dat 2012 ons jaar gaat worden, nee dat word ons jaar gewoon! jeskejes: je moeder is nog wel jong,, heftig! sterkte
hoi mensen, soms kom ik even gluren op dit forum, maar soms wil ik er ook weer heel gauw af. ben nu in ronde 8 (handtekeing klopt niet) maar de eerste ronde was het bingo. Ik ben al ruim in de dertig en mijn huisarts zegt dat ik me nergens zorgen over hoef te maken, omdat ik bewezen vruchtbaar ben. Ik maak me ook zorgen, ook al ben ik pas 8 maanden bezig, maar op de een of andere manier geloof ik er nog steeds blind in dat het gaat gebeuren. Die hoop en zekerheid bijna (ik ben niet zweverig maar ik noem het maar intuitie) maakt dat ik er in ieder geval nog niet te ongelukkig door ben geworden. Ik hoop dat 2012 HET jaar wordt voor ons allemaal! succes
Hoi Dames, Wij zijn ook in September 2010 gestopt met pil. Juni 2011, naar huisarts gestapt, bloedonderzoek, inwendig onderzoek, zaadonderzoek alles prima! Tot september 2011, nog zelf proberen, dan weer terug komen. In november/december cyclusanalyse gehad, alles weer prima! En tot onze verbazing een positieve test! Helaas, dit heeft niet mogen zijn.. Ik wacht nog 1 of 2 rondes weer af, en stap weer naar de huisarts, er zijn nog zoveel onderzoeken die ze nog kunnen doen! Las vanmiddag een verhaal over iemand die 8 jaar bezig is geweest, alleen maar door een verstopte eileider! Nooit naar gekeken.. Vandaar mn drang om gelijk weer door te gaan met de onderzoeken! In beide families van mn man en mij komen vruchtbaarheidsproblemen voor, vandaar..
hey jes, ondanks alle ellende van dit afgelopen jaar, komen er ook voor jou mooie tijden, daar geloof ik heilig in!!! Als straks alle stress omtrent je mama een beetje minder is geworden, denk ik echt oprecht dat het jullie gaat lukken!!! ook ik geloof niet in het 'er teveel mee bezig zijn', dat heb ik zelf ook een beetje bewezen zoals je weet, maar ik geloof wel dat heftige stress je geen goed doet, en dat heb je wat gehad de laatste tijd meis... 2012 gaat echt helemaal goed komen, dat kan niet anders!!! het is je gegund!! en je mams gaat ook goed komen, het gaat al zo veel beter nu!!!!!! dit wordt jullie jaar! xxxxxx
Thnx ladys. Jee wat een verhalen allemaal. Ik hoop dat 2012 ons jaar gaat worden en we een mooi wondertje mogen verwachten dat ook blijft plakken. Jez thnx meid. Ja weet dat stress niet goed is. En dit kan zeker nog een jaar duren voor moeders weer thuis komt. Denk dus t nog maar een jaar vooruit te schuiven zo'n kleine uk. Nu met de feestdagen voor de deur merk ik dat ik t moeilijk heb en niet zo gezellig ben. Neefje (lees kop groter dan ik maar wel jonger) heeft donderdag zn breekpunt gehad en ik zit er tegen aan maar probeer me steeds te herpakken. Zag t zo mooi voor me om blij nieuws te vertellen. Helaas... Wat ook door mn hoofd spookt is kan mn moeder nog van eventuele kleinkinders genieten? Kan ze nog oppassen? Kan ze nog uitstapjes maken? Weet daarom ook niet of ik nog wel kinderen wil. Word gek van mn gepieker bah...
Dikke knuf voor je meis! We gaan voor een positief 2012! Ben zelf al vanaf juni 2009 bezig, 2x geopereerd aan mn baarmoeder en eierstokken, 2x hysteroscopie (kijkoperatie in de baarmoeder) gehad, nog wat mislukte IUI's en nu dn na 6 mnd stilstand starten we met IVF... We gaan voor een knallend en positief 2012, dat we allemaal maar op een mooie roze wolk mogen komen te zitten dit jaar... en dat dit ons laatste jaar is zonder wondertje in ons armen of in ons buik! Dikke knuf voor alle meiden hier!
Dank je lieve lieve meiden!!! Met deze dagen.ist zo moeilijk. Vooral als schoonfamilie maar over 1 ding kan praten. Terwijl schoonouders van onze kinderwens weten. Dat 2012 mooi roze voor ons mag kleuren!!