ik zit nu pas in ronde 1, ben "overtijd" Moet nog ongesteld worden voor het eerst na de pil. Nu loop ik al een tijdje met zwangerschaps verschijnselen (1 week) Na 2 vage testen, vandaag nog 1 gedaan (streepje was iets donkerder) maar nog steeds niet naar mijn zin. Daarna mijn lieve buurvrouw opgebeld (die doet echo's) om te vragen of ze even kon kijken (ook ivm litteken weefsel keizersnede) Nu waren mijn vaten naast mijn baarmoeder verdikt (duid op een zwangerschap) In mijn baarmoederslijmvlies zat een zwart rondje(vruchtzakje?), wat ook duid op een zwangerschap. alleen is mijn baarmoederslijmvlies nog niet heel erg dik (zoals bij een zwangerschap) Het kan volgens haar wel zijn dat ik in een erg vroeg stadium zit van de zwangerschap ) 3 tot 4 weken Aan de hand van de test, en hoe ik me voel denkt ze wel dat het zo is Maar moet nog even afwachten...... Maar he dat maakt me nog meer onzeker Sorry moest dit even van me afschrijven......
Goed nieuws meid! Ik zou zeggen doe snel een zwangerschapstest of bloedtest bij de ha dan weet je het zeker en voel je je ook zekerder ik duim voor je!
Ja ik zit alleen erg in mijn maag met dat baarmoederslijm, dat dat nog niet dik is......... ze vertelde me verder even af te wachten Ben dus nu nog nerveuser
meid, wat spannend! maar een streep is toch een streep, hoe vaag ook op je test....... kun je er niet een foto van maken, kijken we mee! duim voor je hoor dat het raak is, ben heel benieuwd!
Een foto van de test lukte niet goed, onze kwaliteit camara is niet zo best, kan wel kijken of ik die echo op de computer kan krijgen
zou het dan die wittige vlek in het midden moeten zijn, met dat zwart erin? moeilijk om te zeggen hoor... doe morgenochtend met ochtendurine nogeens een test zou ik zeggen.
kan alleen maar zeggen: geen idee sorry, weet niet hoe een normale baarmoeder er op een echo uitziet in vergelijking met een baarmoeder met een prille zwangerschap. Kan wel voor je hopen, dus ga dat maar doen dan voor je... [-o< succes meid met afwachten, ben wel heel benieuwd nu, hou je topic in de gaten!
Ik hoop voor je dat het raak is ! Een streep is een streep ! Wel handig zo'n buurvrouw maar zoals je zegt misschien ben je nu nog wel ongeruster over hoe het nu eindelijk zit ! Succes !
Ja ik hoop het ook, ik ga vandaag naar de huisarts, dan ga ik mijn bloed laten prikken op HCG, daar kunnen ze me veel meer duidelijkheid geven. alleen moet ik waarschijnlijk wel weer wachten op de uitslag..... 3 of 4 dagen....... denk dat ik in die tussentijd wel weer een test heb gedaan voel ook niks wat betrekking heeft tot mijn ongesteldheid. hou iedereen op de hoogte
Een streep verschijnt niet zomaar op een test. Kan je geen digitale van CB halen waar op zwanger of niet zwanger komt te staan?
Wat een luxe, een buurvrouw die even een echo tussendoor doet! Maare, waarom ben je ongerust? Je buurvrouw zegt dat het een zwangerschap van 3 a 4 weken is. Je hebt ook nog een heel vaag streepje schrijf je, dus veel langer kan het niet zijn toch? En wat andere mensen al schrijven: een streep is een streep. Als over een week of een paar dagen de streep nog duidelijker is geworden, kan je er niet meer omheen toch? Alvast een voorzichtige 'gefeliciteerd' en succes er mee.
Hoe dik (millimeters) was het slijmvlies? En weet je wat normaal is voor een beginnende zwangerschap? Het lijkt er op dat je echt zwanger bent hoor, alles lijkt toch te kloppen.
hopen dat de HA je twijfel een beetje wegneemt meiss.. en als het goed is krijg je dezelfde dag de bloeduitslagen van de huisarts nog, ipv 3-4 dagen ( tenminste ik hoor hier altijd dat mensen dezelfde dag nog de uitslag krijgen) liefs
ja ik hoop het ook, toen we gestopt waren met de pil, was ik er vanuit gegaan dat het wel even zou duren (6 maanden) omdat het ook zolang had geduurd bij mijn eerste. Mijn slijmvlies is nu 7 mm dik, en wat normaal is voor een zwangerschap is 10 mm geloof ik. Maar nu kan het bij iedereen natuurlijk verschillend zijn, ieder lichaam reageerd weer anders. Hoop dat ik dat de uitslag snel heb, denk alleen niet meer vandaag, moet om 14.00 bij de HA zijn. hou jullie op de hoogte
~duim~duim~duim~duim~duim~duim~duim~ Slijmvlies is natuurlijk bij iedereen verschillend , maar je wil natuurlijk hebben wat iedereen heeft ! Spannend hoor!
Net naar de HA geweest, die testen negatief op urine (soort cleurbleu test met een plusje) Maar ze zei dat ze geen bloed test wou laten doen, dat omdat je via je bloed het net zo snel ziet als met je urine........ dus moet ik vrijdag naar het lab, en daar mijn urine brengen !?!? Kan ik toch net zo goed zelf tegen die tijd weer een test doen? nou ik wacht het maar rustig af (of doe een poging tot)
ik zou idd gewoon dan tegen die tijd zelf een test doen. ben benieuwd hopelijk is het raak ps dat je op de echo nog geen zekerheid kunt hebben is omdat je nog heel vroeg bent