Hallo allemaal!! Geen idee eigenlijk wat ik met dit onderwerp wil, maar ik wil denk ik gewoon van mijzelf afschrijven.. Sinds dec '14 ben ik gestopt met de pil... mijn eerste cyclus duurde 36 dagen. De tweede keer zakte dit aantal naar 30 dagen. Ik dacht dacht dat het de goede kant op ging, maar de derde keer was het weer naar 35 dagen opgelopen. Ik had toen zelf de verwachting dat mijn cyclus de vierde ronde rond de 33 dagen zou zijn. Het was een gok, n.a.v. het gemiddelde. Inmiddels zit ik nu op dag 41.... Alhoewel ik dus niet precies weet wat mijn cyclus is, ben ik er wel zeker van dat ik overtijd ben nu! De afgelopen weken heb ik natuuuuuurlijk last gehad van allerlei kwaaltjes: * hoofdpijn * buikpijn * steken in mijn linkerzij * steekjes in mijn lies * 4 dagen achter elkaar supervermoeid! Enz. enz. enz.. Mijn lijf houdt mij vast en zeker voor de gek..... waarom zou ik een uitzondering zijn? Maar goed..... het is vreselijk vervelend...en ik zit maar steeds in onzekerheid..! Wie herkent dit of wil gewoon met mij meekletsen???
Wat vervelend dat je al zo lang wacht.. Voor hetzelfde geld heb je een laat ei??? Kwaaltjes zeggen helaas niet zoveel.. Heb zo ook allemaal gehad en toen ik zwanger bleek te zijn had ik praktisch nergens last van haha.. Vreemd hea hoe een mensenlichaam in elkaar zit. Nu 8 weken zwanger en ik merk wel dat ik Nogsteeds wel buikpijn heb en dat mijn borsten steeds gevoeliger worden.. Ik hoop dat je snel een Bertje duidelijkheid krijgt en natuurlijk snel een mooie positieve test 😄😄😄
Dankjewel voor je reactie, Marieke! Ik weet dat het allemaal niks zegt.... en omdat de test ook wit blijft heb ik sowieso het gevoel dat het deze ronde niet is gelukt! Wel erg jammer, aangezien de volgende rond pas ingaat als de menstruatie is geweest! Er zit niks anders op dan wachten... Gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Spannend hoor.. Had jij symptomen in het begin, waardoor je merkte dat je zwanger was?
Als je de afgelopen weken al last hebt van kwaaltjes en die zouden van een zwangerschap zijn, dan had je nu al positief moeten testen. Kwaaltjes worden veroorzaakt door HCG. Aangezien je er al weken last van zegt te hebben, moet je dus ook al weken HCG aanmaken. En moet je nu dus wel positief testen. Ik denk dus dat je helaas weer een veel langere cyclus hebt. Weet je wanneer je eisprong is geweest? Ik zou over een paar dagen even een testje wagen. Wie weet een erg laat ei waardoor je NOD ook veel later is.
Hoi "Be Happy" Dankjewel voor je reactie...... Ik weet het....... en waarschijnlijk voel ik ook al vanalles, omdat ik er juist op ga letten! Misschien zijn dat wel normale lichamelijke trekjes van mij, waar ik normaal geen aandacht aan besteed... Nee, wanneer mijn eisprong is geweest weet ik niet. Had besloten mij de eerste maanden daar niet zo mee bezig te houden en gewoon hopen op het beste! Ik denk dat jij helaas gelijk hebt...maar dan wil ik ook heeeeel graag dat dat maar gauw duidelijk is..
Jeetje, inmiddels ben ik al op dag 46 (geloof ik) en ik heb nog steeds geen duidelijkheid! Vervelend zeg! Een zwangerschap is heeel erg welkom, maar de testen blijven spierwit! Dus...de kans is groot dat ik een onregelmatige cyclus heb en dat het nu ontzettend schommelt!
Hallo, Heb je er al eens aan gedacht om via de huisarts gewoon een bloedtest te doen op zwangerschap? Een vriendin van mij had het namelijk ook steeds negatieve testen, maar uiteindelijk via een bloedtest werd er duidelijk dat ze echt wel zwanger was. Liefs Miranda
Hallo Miranda..! Bedankt dat je mee denkt! Ik heb daar inderdaad al aangedacht, maar ik lees hier ook vaak verhalen van dames die niet echt serieus genomen werden in het begin.. Ik heb dus besloten om tot dag 50 te wachten tot ik ga bellen (zit nu op dag 48).. Ik wacht nog even af..... stiekem heb ik heeeel veel hoop, maar ik ben toch bang dat mijn cyclus gewoon van slag is...
Je cyclus is gewoon nog niet regelmatig na het stoppen met de pil.Dit kan wel een jaar of nog langer duren.
Ik denk inderdaad ook dat er wat met je cyclus scheelt. (Maar ik kan me altijd vergissen). Mijn cyclus doet hetzelfde. Kijk maar naar mijn handtekening. Ik hoop gelijk jou nu ook dat het wat regelmatiger wordt. Ik zou ook niet meteen opgeven voor deze ronde. Mss heb je gewoon een maand overgeslaan en moet je eisprong nog komen...
@Pipo... Ik weet dat dat een mogelijkheid is.. maar het is natuurlijk niet altijd zo zwart - wit... Op dit moment ben ik al zover dat ik het prima vind dat het dan niet geluk is, als de menstruatie nou maar eens doorbreekt.. @Emib... Ja, ik denk het ook wel hoor...en wisseling vind ik niet erg, maar het wachten is zooo vervelend, bah! Jij had ook zo'n grote sprong inderdaad...gatsie! Hoe is het inmiddels?