Hallo allemaal, Ik ben even benieuwd hoe oud oudste toen jullie voor een tweede gingen. Ons kleine meisje is nu 15 maanden, maar veel mensen vinden dat wel jong om dan al voor een tweede te gaan. Wij helemaal niet, maar ben even benieuwd hoe oud die van jullie zijn.
Onze kleine was 17 maanden toen ik stopte met de pil. We zitten nu in ronde 2. Bij de eerste heeft het anderhalf jaar geduurd.
Finn was 20 maanden toen de pil wegging, uiteindelijk 4 maanden gewacht, en rond zn 2e verjaardag raakte ik zwanger
Ons zoontje is juist 4 jaar geworden. Direct in rond 1 zwanger. Nu zijn we bijna een jaar aan het proberen, maar voorlopig zonder succes.
Hier veel langer. Mijn jochie is straks bijna 4,5 als de tweede komt. Maar mijn zusje heeft er zin in.. Haar oudste was 19 maand toen nr 2 er was, Dus 9-10 maand bij de verwekking.. En nu is nr2 net een jaar en komt nr3 eraan..
Toen Lucas 5 1/2 maand was een positieve test in handen. Ze zullen 14 a 15mnd schelen. (ligt eraan of zusje te vroeg komt of overtijd)
wij wilden er met 6 mnd weer voor gaan...helaas bleef een ongi uit en moest ik bv stoppen op medicatie te krijgen het op te wekken...vervolgens is het in de 4e ronde gelukt
Toen de kleine 15 maanden was gestopt met de pil. 2e ronde al zwanger, helaas niet goed gegaan. Kleine is nu 18 maanden en helaas moeten we wachten totdat we verder kunnen. Leeftijdverschil van zo'n 2 jaar leek mij juist wel leuk, dus ik vind het zeker niet te vroeg hoor!
Hoi, Ik had weer een positieve test in handen toen onze oudste 6 maand oud was! Er zit precies 14 maanden tussen! Dus nee ik vindt 15 maanden niet te vroeg om weer voor een 2e te gaan, volg gewoon je eigen gevoel!! Liefs
Mijn dochter is bijna 3,5 en we gaan nu sinds twee maanden voor een tweede. Eerder zag ik niet zitten, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
wij wilden als de oudste 4 was voor een tweede kindje gaan , dat tweede kindje dacht er n beetje anders over en kwam al eerder dan we gedacht hadden . een week voor mn oudste zoon 4 werd is de jongste geboren was er wel blij mee eigenlijk want hij kwam in n toch al drukke periode vol veranderingen en heeft zich dus niet echt aan hoeven passen t was gewoon zo zijn slaap en eettijden vielen rond het halen en brengen van de oudste naar school nu hebben we n jochie van bijna 3 en die gaa nog niet naar school dus zal ons meisje zich ove een jaar wel aan moeten passen .
Precies 1 jaar want de afspraak was dat hij moest kunnen lopen (ivm reuma) en dat deed hij op zijn verjaardag. Met nummer 3 wachten we iets langer ivm schoolgaan van nummer 1. Hopelijk het vroege voorjaar dan is nummer 2 een maand of 22