Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik ben sinds dec 13 gestopt met de pil,omdat ik graag alles uit mijn lichaam wil als we voor een kindje gaan. Nu heb ik altijd een vrij normale cyclus gehad. Gemiddeld 30dagen. Uitgaand op mijn vorige cyclus ben ik nu 8dagen overtijd. En al 3 zwangerschapstesten verder. Gister de laatste gedaan,was weer omo wit. Toen ik de test smiddags wou weggooien leek ik ineens wat te zien ? Wat vinden jullie ervan ? Hoop dat ik het goed op de foto heb gekregen.. Liefs ♡
Ik zie niks, sorry. Als je al 8 dagen ovetijd bent, zou er nu toch echt wat te zien moeten zijn. Je cyclus kan wel van slag zijn door een licht griepje/het weer.
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik ga maar niet teveel hopen,want hij is wel erg licht.. en dat voor 8dagen overtijd ? Wel gekke kwaaltjes,maar dat kan ook tussen mn oren zitten inmiddels hihi. Straks even nieuwe test halen,en dan morgen maar opnieuw testen.
Ten eerste ik zie ook een heel licht streepje ten tweede heb je je eisprong bijgehouden hij kan namelijk ook later zijn geweest misschien dat ie daarom zo licht is en je innesteling zit tussen ff denken 6 en 12 dagen was het geloof ik dus kan nog alle kanten op misschien gewoon even wachten en eventueel over een dag of 3 nog een keer testen hcg verdubbelt zich elke 1.5 a 2 dagen het is niet dat ik je valse hoop wil geven maar kan nog alle kanten op
Bedankt ! Nee ik houd mijn eisprong niet bij.. Meestal voel ik vanalles voordat ik ong word,ma tot de dag van vandaag niks. Af en toe krampen,ga je naar de wc,helemaal niks.. Wel meer witte afscheiding ! .. ga zo maar nog een test halen en dan morgen of maandag nog eens testen.. Mn vriend zegt niks te zien op de test haha. Mannen
Ohja,mijn laaste menstruatie begon op 10juni .. dus al wel even geleden. Net test gekocht. Morgen vroeg weer een test doen. ! Ben benieuwd ... bedankt allemaal alvast !
Heb vanmorgen getest. Maar helaas zie ik geen streepje,zelfs niet als ik lang tuur. Snap er niks merr van ! Inmiddels 9dagen overtijd. Zal ik dan een hele menstruatie overslaan ? Erg frustrerend dit
Geprobeerd een duidelijke foto te maken. Heb wel t idee dat de test niet helemaal goed ging,plaste er teveel overheen haha !