Goedemiddag. Ik ben 38,1 weken zwanger vandaag en heb sinds een paar dagen continu het gevoel dat ik een grote boodschap moet doen. Ik heb nu al een paar ochtenden diarree en voel me een beetje grieperig. Zou ik gewoon een beetje grieperig zijn of gebeurt er toch wat daar binnen en zou de bevalling zich aan het aankondigen zijn? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik heb verder geen harde buiken dus wat dat betreft denk ik dat het nog wel even kan duren. Ik hoor het graag
Het verschilt bij iedereen en er is echt (jammer genoeg) geen pijl op vast te trekken. Het kan begonnen zijn, het kan ook nog weken duren, dat kan niemand je vertellen. Bij mij begon het met harde buiken en overgeven.
Bij mij begon het een paar dagen vantevoren met regelmatige, oijnlijke harde buiken en de nacht ervoor met het verliezen van de slijmprop.. en zoals al werd gezegd, het begint bij iedereen anders. Hoop voor jou dat je niet zo lang meer hoeft te wachtwn
Bij mij begon het de eerste keer eerst met diarree en slijmprop verliezen... Deze keer moet ik nog afwachten..
Ik dacht met 38 weken dat ik buikgriep had..algeheel gevoel van niet lekker voelen en diarree. Die nacht ben ik bevallen!
Diarree, zere vagina/schaambot de dag ervoor, wat buikkrampen en toen een hele hoop vruchtwater op de grond en nu afwachten.
Ja je lichaam maakt zich toch een beetje leeg lijkt wel. Ik had gisteren ook een grieperig gevoel maar vandaag is dat weer weg dus het laat toch nog wel even op zich wachten denk ik 😊
Hier ook de dagen ervoor veel toiletbezoekjes.. en idd de slijmprop verloren.. de dag zelf had ik nog de rommelkamer opgeruimd (in mn eigen zwangere tempo hoor haha) en 's middags 14.50u zat k op de bank wanneer de rugweeen zich aankondigde ik was toen precies 39 wkn zwanger..
Ik werd snachts wakker om te plassen en ben toen de slijmprop verloren. Toen begonnen ook de weeën, alleen die hielden na een uurtje weer op. Uiteindelijk nacht/ochtend erna bevallen