Dag iedereen, Ben vandaag 40.3 weken zwanger en ben er zo klaar mee! Heb ook nergens zin meer in, alles staat al tijden klaar voor de komst van de baby en heb geen zin meer om schoon te maken of boeken te lezen of films te kijken.. Ook slaap ik heel slecht en lichamelijk wordt het er ook niet beter op. Ik wil gewoon mijn kleintje vast kunnen houden! Wie heeft hier nog meer 'last' van?
laatste loodtjes zijn het zwaarste ,ieder geval succes met het wachten je kleine uk zal zich zelf vast aanmelden
Hier nog 1! Ben vandaag 40,2 en loop al sinds 24 weken met pijnlijke harde buiken. Ik heb nog een klein mannetje van 2,5 rondlopen en slaap slecht. Hopen dat het snel gaat gebeuren!
Bibi! Wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Ik zat bij jouw club voor 'zwanger worden maart ronde 1' maar door onze verhuizing hebben we een aantal maanden zonder internet gezeten waardoor ik niet meer mee kon praten. Ik wens je een fijne zwangerschap!
Oh wat vervelend hè die harde buiken, soms lig ik in bed echt te twijfelen of het nou wel of niet een wee is (tis mijn eerste kind).. Wanneer moet jij naar de vk? Ik pas maandag weer, als het goed is word ik dan gestript! Nou maar hopen dat ze zich vanzelf eerder aandient
De laatste loodjes zijn nu eenmaal het zwaarst. Maar met te mokken los je niets op. Geniet nu toch van de laatste dagen van je zwangerschap. Wees blij dat je straks een gezond kindje zal mogen vasthouden! Niets voor niets in het leven he
Je merkt vanzelf wanneer het een wee is. Gevoel is anders. Tenminste, in mijn geval Wel spannend zeg. Kan me voorstellen dat je er klaar mee/voor bent. Succes!!!
Ik! Ik zou vandaag ingeleid worden, alleen was er geen plek in het ziekenhuis. Ik merk dat ik echt even om moet schakelen. Hopelijk morgen wel! Succes iedereen met de laatste loodjes! Uiteindelijk is alles het waard!
Een echte wee merk je wel Ik kan me voorstellen dat je het zat bent.. Maar probeer toch nog te genieten van dat getrappel in je buik. Ik heb in de periode van een paar weken na de bevalling heel veel gehuild, ik miste dat getrappel zo sterk. Je kindje is dat ineens "van iedereen" ipv jezelf. Ik wou zo graag weer even dat intieme, een geniet momentje waar niemand zich in kan mengen. Zo heerlijk, ik probeer daar nu ook nog zoveel mogelijk van te genieten!
Ik ben niet echt aan het mokken en geniet ook zeker van deze zwangerschap maar als de uitrekendatum voorbij is gegaan zonder dat er wat gebeurd dan mag ik toch best een beetje teleurgesteld zijn? Ik weet wel dat zo'n datum niet veel zegt maar ik leefde zo naar deze datum toe en nu er niets gebeurd is heb ik zelfs een beetje het gevoel dat ze niet meer komt, heel gek misschien maar dat is waarschijnlijk wat wachten met je doet
Wat spannend! Ik hoop ook dat er morgen wel plek voor je is en dat je je kleintje eindelijk kunt zien en vasthouden
succccces met je laatste loodjes.. Ik zit in mijn 39e week en ben het ook al behoorlijk flauw, hij mag van mij nu wel komen!!!!!!
Ben bij de 42 weken ingeleid dus als je mijn kant op gaat heb je nog even. Mijn advies, ga nog ff lekker shoppen of weet ik het wat...Strax heb je daar echt geen tijd meer voor! Tijd voor jezelf want de eerste weken word je echt geleefd....Al is het maar een dvdtje opzetten ofzo... Suc6 meid, ik weet hoe je je voelt (nog een tip; zet je telefoon en fb en alle social media uit. Mensen die wilde weten 'of het al zo ver is' enz enz maken het nog veel zwaarder, al is het lief bedoelt....)
Kijk nog een lotgenoot. Ik ben vandaag ook 40,3 en ook vol verwachting! Snap je gevoel en het is geen mokken hoor tis verwachtingsvol uitkijken naar de kleine. En het is logisch dat je geen zin meer hebt om iets te doen. Mijn lichaam wordt steeds pijnlijker en inderdaad alles is gesopt en geboent.
Hey dat klopt helemaal ,ik wist niet dat je opnieuw zwanger was naar je mk super blij voor je dat dit wel een plakbaby is geworden. maak je niks uit hoor kan gebeuren en bedankt ik ben in september uitgerekend lekker de hele zomer door hmm hopelijk wordt het niet zo warm he haha ,succes nog eventjes meid en ik heb je een priveberichtje gestuurd liefs x
Ja heel vervelend... Bij mij is het dus de tweede.. Ik moet morgen weer naar de verloskundige.. Gaan ze weer strippen. Nadeel is alleen dat ik precies nu een schimmelinfectie heb!!! Heb er een ei voor gekregen, merk wel dat ik het eng vind om die te gebruiken.! Hopelijk hoef je maandag niet eens meer naar de verloskundige en kan je heerlijk je kindje in je armen houden!