Beste Allemaal, Ik ben vandaag 5 dagen overtijd, en gisterenavond toen ik ging plassen zag ik opeens een heeeeel klein beetje licht roze bloed in mn maandverband, echt niet meer dan een druppel, toen ik daarna weer ging plassen, had ik tijdens het afvegen ( sorry voor de details ) een klein beetje licht roze bloedverlied op mn wc papiertje maar niks in mn maandverband of tijdens het plassen, toen bleef het weg.. geen bloed meer te bekennen, Vandaag toen ik vanmiddag ging plassen had ik opnieuw tijdens het afvegen wat bloed op mn wcpapier, en daarna ook weer.. maar ook nu niks in mn maandverband of tijdens het plassen.. Welke dame herkend dit of kan mij helpen? ben radeloos en durf niet te testen.. ben benieuwd naar jullie reacties
etm5 dagen overtijd kun je echt al wel testen. en dat is mijn advies ook. het bloed kan van een innesteling zijn. heb ik zelf ook gehad in de vorm van wat rosige bruinige afscheiding. stel dat je zwanger zou zijn, dan zou dit de tijd zijn dat je ongesteld had moeten worden. je lijf kan oud bloed er deze tijd uitwerken. het kan dus van alles betekenen. sterkte!
maar is de innesteling niet allang gebeurd?? ik was op 2 februari voor het laatst ongesteld, en het gekke is ik ging net weer plassen ,en op mn wcpapiertje zat nu amper tot geen bloed, alleen een beetje heeeeeeeel lichtjes..
het kan 2 kanten op gaan,of je bent zwanger of dit is het begin van je menstruatie. ik hoop voor jou het eerste,maar hier kom je alleen achter door te testen. succes
ja dat is indd waar, maar ik wacht het nog even af, er is op dit moment weer geen bloed te bekennen, heb dit dus nog nooit mee gemaakt.. maargoed ik blijf nog even afwachten en anders morgen even testen
Hoi jenny de eerste 3 maanden van mn zwangerschap verloor ik ook bloed in de periode dat ik eigenlijk ongesteld had moeten zijn. Maar ook op andere momenten. Maar ik heb jou probleem ook gehad toen ik nog niet zwanger was en dat was echt omdat ik er te veel mee bezig was dat me menstruatie niet wou doorbreken. Je kan zoveel kanten op dus raad je echt aan om er even een testje tegenaan te gooien dan weet je ook waar je aan toe bent! Heel veel succes en hou ons even op de hoogte! Ik duim voor een posi test voor je Liefss
@ Sammy21 Ja je hebt gelijk het kan zoveel kanten op, maar het is gewoon echt frustrerend, en ik durf gewoon nog niet te testen zeker nu ik af en toe wat bloed verlies en ik het idee heb dat mn ongesteld gewoon doorzal breken, maar het gekke is normaal heb ik altijd 1 dag voor mn ongesteldheid de hele dag last van buikpijn en dan weet ik dat het eraan zit te komen! dat was dit keer dus niet het geval , de buikpijn komt en gaat weer.. Mag ik vragen hoeveel bloed je verloor?echt alsof het leek dat je ongi was, dat je ongi werd of juist heel weinig?en echt elke keer met plassen of af en toe of alleen bij het afvegen? sorry voor de vragen haha! Ik hou jullie op de hoogte en thnx voor het duimen!ik ga volgende week testen als me ongi er dan nog niet is! Liefs
Kan ook heel goed je ongi zijn die begint. Soms wil je wel eens een langere cyclus hebben namelijk. Dat kan dan komen doordat je eisprong later is geweest. Was je al lang gestopt met de pil trouwens?