ik heb een steeds langer wordende cyclus dus ben deze cycluus begonnen met temperaturen. Mijn eisprong is geweest op 23 februari dus zou ik a.s. zaterdag kunnen testen. Ik heb vanmorgen nog getest maar helaas negatief. Gister zat mijn baarmoedermond laag en hard niet veel afscheiding dus dacht dat mijn ongesteldheid binnen enkele dagen wel door zou komen. Nu voel ik net weer aan mijn baarmoedermond en is ie zacht hoog kan er bijna niet bij een doorzichtig slijm. Zou dit iets kunnen betekenen? Normaal gaat mijn baarmoedermond altijd laag staan tot ik ongesteld word. Ik heb getest met de kruidvat 2 voor 5 euro en het leek me dat als ik zwanger zou zijn ze 2 dagen voor mijn NOD wel positief zouden moeten zijn ( 12 DPO ). HELP??
Aan je bmm kun je helaas niet aflezen of je zwanger bent of niet. Ik mocht willen dat dat kon. En geloof me ik heb ook al vaak genoeg lopen voelen hihihi. Maar je zit nu 12 dpo. Weet je hoelang je LF normaal is? Want als deze bijv 16 is, dan ben je gewoon te vroeg met testen mocht je zwanger zijn. En buiten dat testte ik bij mijn zoontje pas ruim een week na nod positief. Zo lang je niet ongi bent is er hoop, toch?! Succes