Wie kan mij helpen.. Ik heb denk ik mijn eisprong op 4 oktober gehad, en een week later 4 dagen licht bruinverlies. Kon het met een inlegkruisje per dag doen. Dit was veel minder dan mijn normale ongesteldheid. Afgelopen vrijdag was dan mijn nod, maar ben niet ongesteld geworden. Nu 5 dagen later, heb ik weer licht bruin verlies, maar alleen bij afvegen.. Wat kan dit zijn? Heb ook een trekkerig gevoel in mijn buik de hele dag. Wil morgen gaan testen, maar wil niet teleurgesteld raken.. Wie heeft dit ook gehad?
Ik heb 6 dagen last gehad van bruin verlies, tijdens het afvegen en kon het met 1 inlegkruisje redden per dag. Dacht dat het nog gewoon oud bloed was van mn menstruatie maar ben nu inmiddels alweer 16 weken en 4 dagen zwanger dus het kan alle kanten op gaan!
Ik heb 1 keer in al die ronde's gehad dat ik op dag 35 wat bruin verlies had, 2 dagen lang, hoopte zo zwanger te zijn maar helaas, 30 dagen later was ik echt ongesteld. Dus het kan echt alle kanten opgaan.
Vanmorgen getest, maar helaas negatief. Wat kan dit dan geweest zijn. Echt te kort en weinig voor een ongesteldheid. En omdat ik nu overtijd ben ook af en toe wat bruine afscheiding of verlies heb..
Ik heb vanaf vorige week dinsdag tot afg. dinsdag bruin verlies gehad. Hele kleine beetjes. Merkte het alleen als ik een mini tampon gebruikte. Afg. zondag zou mijn NOD zijn maar testte negatief. Afg. dinsdag begon ik ook rood bloed te verliezen en vannacht is t goed door gebroken. Erg vervelend. Had dit nog niet eerder mee gemaakt. Wel blij dat ik nu van de onzekerheid af ben en we weer verder kunnen naar een nieuwe ronde!
Bij mij is bruin ook begin van m'n menstruatie... Had dit eerst nooit, maar sinds een paar maanden begint het daarmee.
Maar je kan toch niet 1 week bruinverlies hebben, dan 1 week niet, en dan weer licht bruinverlies met alleen afvegen. En dan een dag weer niet.. Heb ook geen menstruatieklachten. Alleen gister een trekkerig en zeurderig gevoel. *zucht. Wacht t af.
Ho Dunya, Ik zou een test doen. Bij mij wees dit op een vroege miskraam. Dat hoeft voor jou natuurlijk helemaal niet zo te zijn, maar dan weet je het tenminste toch?
Hoelang ben je eigenlijk gestopt met anticonceptie? Want daarna kan je cyclus nog een hele tijd van slag zijn
Ik heb het sinds deze cyclus ook.. Eerste cyclus 30 dagen.. zit nu op dag 60 en vanaf dag 57 bruine afscheiding, ook allren bij afvegen
Ben vanaf juni gestopt met de pil. Wil nog niet echt lukken. Mijn cyclussen na de pil waren steeds 45. En nu de laatste dus 37 dagen. Zou 45 dagen ook te lang zijn, krijg je dan nog wel een ei? Test was negatief, maar heb nog af en toe wel wat bruine afscheiding.
Als je wilt weten of je wel een ei hebt kan je ovulatietesten gaan gebruiken en/of gaan temperaturen. Dan weet je het zeker.