andere pijnlijke borsten als mijn 1ste zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Inge26, Oct 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inge26

Inge26 Lid

Oct 1, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Lieve dames,

Ik heb op 4 oktober een miskraam gehad.
    Van de gynecoloog mochten we direct terug aan de slag, mijn lichaam had zichzelf weer heel snel hersteld.

Met die miskraam wist ik dat ik zwanger voor de test...Laat ons zeggen een buikgevoel. Maar ergens wist ik dat het fout zat.

Nu zou ik op 31 oktober mijn NOD krijgen maar ik heb opnieuw heel pijnlijke borsten...maar deze keer voelt het aan zoals een felle blauwe plek als ik eraan kom.
    Tepels zijn niet gevoelig maar dit keer heb ik ook gevoel zwanger te zijn alleen ben ik er ditmaal wel rustig om en heb er een goed gevoel bij.

Wat ik eigenlijk dus wil vragen, kunnen borsten bij elke zwangerschap anders aanvoelen?
    Als ik zwanger zou zijn is dit natuurlijk in een heel vroeg stadium en heb nog nooit een zwangerschap gepland hiervoor.
    Ben ik me gek aan het maken?

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Wat spannend! En tja....wat is gek maken; ik vind het heel logisch! Ik help je hopen!!! En volgens kan het heel goed dat elke zwangerschap anders aan voelt ik had dat zelf ook....helaas is er maar 1 ding dat de zekerheid geeft.....afwachten....vreselijk!!!

Heel veel succes.

3. Inge26

Inge26 Lid

Oct 1, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie,
    ja soms denk ik dat ik mezelf wat wijsmaak maar borsten doen meer en meer zeer.
    kan me moeilijk voorstellen dat dit pms is.

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

Aug 28, 2014
    508
    1
    16
    Spannend zeg, kan ik me zo voorstellen. Zeker met wat er achter jullie ligt.
    En ehm dat 'gek' maken, hm ja, dat herken ik wel; ik betrap mezelf er ook op dat ik op seintjes van mijn lichaam aan het letten ben ;). En het ergste maar enige zinnige om te doen is, precies wat MoniqueA zegt, áfwachten, grrr... :)!

Veel succes met afwachten in ieder geval (hier nog een week voor mijn nod, toch iedere keer spannend ondanks de goedbedoelde adviezen om 'los te laten', daar ben ik niet zo goed in haha!)

5. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

Aug 14, 2006
    594
    0
    16
    Ik heb voor mijn 2e zwangerschap op 10 januari een vroege miskraam gehad met +/- 5 weken. Op 14 februari had ik weer een licht positieve test. Dus ik was dus direct na de miskraam weer zwanger. Alles is mogelijk!

6. Inge26

Inge26 Lid

Oct 1, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo leuk die steunende reactie's,

Helpt toch veel om te weten dat er nog andere vrouwen in die onzekerheid zitten en dat je er niet alleen mee bent.
    en vooral dat je elkaar kan steunen hierin.

Sinds gisteren zo af en toe precies wat menstruatiekrampen gehad.
    maar wel vaag.

Ik verwacht pas vrijdag mijn NOD...hopen dat dit een goed teken is.

En hoe staat het bij de rest?

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ik had vanaf mijn ei ontzettend pijnlijke borsten zoals jij omschrijft, dus toen wist ik dat er iets gaande was.

Bij dl nooit pijnlijke borsten gehad, niet tijdens de zwangerschap maar ook geen stuwing erna, wel een jaar bv kunnen geven dus misschien zijn ze daarom nu gevoeliger ofzo?

Ik hoop het voor je :D

Share This Page