Moet ik me zorgen maken? test is niet donkerder geworden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinderr, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Gisteren had ik mijn eerste posi test geplaats, 2v5 van kv. Deze gaf een heel licht streepje. Daarna de digitale van CB gedaan, deze gaf ''zwanger 1-2 weken''. Ik heb net weer een testje gedaan 2v5 van Kv, maar de test is er zeker niet donkerder op geworden. Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit. Moet ik me nu zorgen maken? Ik ben ineens bang dat het niet goed zit!

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Het heeft weinig nut om achter elkaar te testen.
    Je bent nog heel pril en je hcg schommelt in het begin heel erg.
    Je kan over een dag of 2 nog eens testen maar ook dat heeft niet veel zin.
    CB zegt zwanger dus je bent zwanger. Ook al lopen de testen op het is geen garantie.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Als het goed is verdubbeld het hgc zich om de 2/3 dagen. Dus denk niet dat je je hierom zorgen hoeft maken. Denk dat je Dan beter over 2 dagen kan testen en dan kijken hoe het streepje is :)

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx meiden. oké, nou dan probeer ik het maar even naast me neer te leggen en over een paar dagen nog een x proberen. Toch blijft het spannend, vooral de komende paar dagen!
    Mijn onzekerheid komt ws. doordat ik bij mijn eerste zwangerschap 2 dagen voor de NOD (zoals vandaag) echt een vet posi test had en nu maar een ''lullig klein streepje''. :)

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het vermenigvuldigd zich om de dag. Waarschijnlijk heb je morgen wel een donkerder streepje. Ennnn hcg schommelt in het begin ook best veel. Gefeliciteerd. En maak je niet al te druk meis. Geniet. :)

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx! :)

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    CB zegt zwanger, dus je bent gewoon zwanger! Niet te vaak testen met streepjes kijken, maakt je wellicht onnodig onzeker.

GEFELICITEERD!

8. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg: niet meer testen. Totaal niet nodig en maak je je ongerust voor niets. Een test donkerder of juist niet.... Gewoon proberen te genieten en zolang je geen bloed verlies oid hebt is er voor nu geen reden om je zorgen te maken. Ook al blijf het spannend, zeker voor de eerste echo. Succes!

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Bedankt meiden. Dit stelt me wel weer wat geruster!

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    ik zou ook even wachten met testen,

bij mij werden de testen wel elke dag donkerder...maar nooit geen knaltest.. tot vorige week donderdag toen bleven ze gelijk... en vanaf zaterdag werden ze lichter om vervolgens op maandag te gaan bloeden... het vruchtje was ik die zelfde ochtend nog verloren

maar jij hebt gister pas voor het eerst positief getest toch ? dan zou ik echt nog even een dag of 2 wachten dan is hij vast en zeker donkerder !

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Vandaag was de test iets donkerder, dus ben er een stuk geruster op, hoewel het altijd spannend blijft!! :)
    Bedankt voor jullie reacties.

Deel Deze Pagina