hallo ik heb ook al bij zwanger worden gereageerd maar probeer het hier ook even. ik ben 29 december na een cyclus van 28 dagen 'ongesteld' geworden wat dus niet de bedoeling was maar was ook heel raar. maar 1 dag normaal de 2e dag was al bijna niks meer en dag 3 was niet inlegkruisje waardig.. wat ik normaal nooit heb echt 5 dagen heftig ongesteld. ben in juni gestopt met de pil en daarna elke keer netjes een cyclus gehad van 28 dagen en 1 keer 29 en 1 x 25 dus das netjes... ik heb sinds een week etos zwanger worden pillen geslikt, omdat ik dus dacht dat ik ongi was geweest.. maar ik heb nu erg gele plas.. echt gewoon fel geel, geeft haast licht zo geel haha was benieuwd of mensen dit hebben/hadden die ook etos zwanger worden gebruiken en dat het dus misschien komt door de pillen, vitaminen enz. ik ben benieuwd! liefs...
ik heb altijd als ik weinig drink erg gele plas en als ik veel drink doorzichtige plas.. Wie weet heeft het gewoon daar mee te maken?
nee dat is het niet want heb wel gewoon veel gedronken.. best raar.. maar normaal als ik weinig drink dan ist het donker geel maar nu dus echt fel geel.. bedankt voor het reageren! liefs
Ik herken het. Ik slik ook 'etos zwanger worden' pillen en heb sindsdien ook opvallend gele plas. Mijn zus ook, die slikt de pillen ook. En ik drink minstens 2liter water per dag, komt volgens mij echt van die pillen. De urine ruikt er ook sterker door.