Het klinkt een beetje raar maar als ik plas dan lijkt het wel alsof mijn plasje er niet goed door kan en dan voel ik plop en dan komt er in een keer wel veel plas.. wie herkend dit?
Ik zou inderdaad gewoon ff bellen.... Als je het gevoel hebt dat je het ook niet meer kunt ophouden kunnen het best je vliezen zijn. (Of alleen je eerste vlies?) FF bellen....
nou ik heb dat ook heel vaak gehad, en wat het is weet ik niet. heb het overgens beide zwangerschappen gehad, dus kwaad doet het vast niet haha. heb 2 overtijdse zwangerschappen zonder complicaties gehad met gezonde kindjes dus....
Tzal wel niks zijn denk want had het een paar dagen geleden ook dus dat zou beteken dat ik elke keer wat vrucht water verlies? kan dat wel? x
Oei ik weet het niet meid...ik zou even je vlos bellen, please, doe dat nou even, anders gaan wij ons hier ongerust zitten maken
Kan het niet je baby zijn die dan iets verschuift waardoor de druk op je blaas anders is? Dat is bij mij in ieder geval wel zo. Maar geen echte plop ofzo.
Het kan ook zijn dat er een scheurtje in de vleizen zit, en door de draai van je baby verlies je dan steeds wat vruchtwater, wellicht na een plop. Mijn vliezen waren 36 uur gebroken, met flinke waterstroom om te beginnen, maar omdat er geen weeën kwamen, bleef ik steeds vruchtwater verliezen. Je maakt namelijk wel gewoon nieuwe aan. Als het maar een scheurtje is, verlies je het wellicht langzamer en bij beetjes. Kan wel betekenen dat je misschien naar het ZH moet voor de bevalling, dus zeker even bellen!
Hoi juud,dankje voor je antwoord en de rest van de meiden natuurlijk ook! De verloskundige belt mij vandaag want ze heeft een afspraak gemaakt in het ziekenhuis dus ben benieuwd!