Hoi, Even mijn verhaal kwijt........en wat jullie ervan vinden. Ben in mei 2011 gestopt met pil en in september gaan proberen zwanger te worden. Ben na stoppen 1 keer van pil oni geworden en daarna 2 keer van mezelf. Toen gebruikten we nog condooms om lichaam te laten ontpillen. Eindelijk waren mijn vriend beide zover om ervoor te gaan, kreeg ik geen ongi meer. Na 2,5 maanden huisarts gebeld. Ik kreeg 10 dagen orgametril om alles in gang te zetten. Toen heb ik netjes de bloeding van orgametril gehad die 7 dagen duurde. Na 2 dagen heb ik 2-3 dagen bruine afscheiding gehad en daarna tot nu toe helemaal niks! Ik meende wel twee keer een eisprong gevoeld te hebben (7 dec. en 8 jan.), want ik heb beide keren 2 uren ongi krampjes gehad maar dat was dus niks achteraf. 8 januari heb ik de huisarts gebeld maar die wil dat ik nog twee maanden aankijk of het niet zelf op gang komt. Nou, ik word een beetje hopeloos.....En het vreemde is dat de cyclus eerst wel twee keer regematig was en nu dus wegblijft! eind augustus voor het laatst dus....
heb er geen antwoord op,vind wel erg vervelend voor je sterkte ermee en hopelijk komt je cyclus gauw op gang,heb wel eens gehoord dat t er ook me te maken kan hebben gehad hoelang je de pil heb gebruikt dat t daaraan kan liggen dat je wisselende cyclus hebt,maar ik heb bijna 6 jaar anticonceptie gebruikt en slikt de pil altijd door hield geen stopweek en toen implanon ook geen ongi en ik ben gestopt en mijn cyclus is gelijk op gang en regelmatig,elke lichaam reageert natuurlijk anders succes
bedankt voor je reactie. heb 10 jaar de pil gebruikt, eigenlijk altijd stopweek. je hebt gelijk, het is bij iedereen weer anders, bij mijn moeder heeft het ook 1 jaar geduurd vroeger voordat ze uberhaupt weer ongi werd. maar ik ben daarna twee keer regelmatig geweest en nu niks meer, dat is het vreemde. ben nu 2 dagen aan het temperaturen, wie weet levert dat wat op.