Ovulatie test lijkt streepje te geven..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NLJH, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Meiden!

Ik heb geen idee hoe mijn cyclus loopt, nog niet regelmatig omdat ik op 16 november pas gestopt ben met de pil, 20 nov onttrekkingsbloeding gehad. Op 14 december heb ik een aantal dagen achter elkaar licht bruin bloed verlies gehad, heel minimaal. Op 23 december heb ik 3 dagen rood bloed verlies gehad dus denk dat dat mijn eerste natuurlijke menstruatie geweest is, hij was wel heel licht en heb gelukkig geen erge klachten gehad.

Vanaf 21 dec hebben we om de dag ''geklust''. Heb net maar eens een ovulatie test gedaan van de action, en ik lijk een licht streepje te zien.. Wat jullie??

Nu de komende dagen dus elke dag even testen en vooral door gaan met klussen denk ik? Nog tips?!

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dit streepje zegt niks helaas. Ik begin rond cd 10 met testen, voor bedtijd. Mijn piek is altijd s avonds meestal op cd14. Meestal streepjes als jij en dan ineens de knaller. Succes!

3. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjewel voor je reactie. Het was voor mij nu ook meer zo iets van laat ik eens kijken of de test überhaupt wat aangeeft. Heb namelijk geen idee hoe mijn cyclus loopt dus vanaf wanneer m'n eisprong zal zijn en het dus zin heeft om te testen. Zal de komende dagen nog eens testen, en vooral om de dag blijven klussen dan lijkt het me dat we de vruchtbare dagen goed gebruikt hebben, wanneer deze dan ook mogen zijn:)

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik denk dat je het beste kunt wachten op je volgende menstruatie en dan vanaf dag 12 ofzo beginnen met ovulatietesten. Eén testje zo uit het niks heeft helaas totaal geen zin. Een licht streepje op een ovutest zegt ook helemaal niks, een ovutest is, in tegenstelling tot een zwangerschapstest, pas positief als de teststreep even dik of dikker is dan de controlestreep.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vrouwen hebben de gehele cyclus minimaal zo'n licht tweede streepje op hun ovulatietest. Eigenlijk is een licht tweede streepje dus standaard. Jouw streepje zegt dus helaas niks.

Pas als beide streepjes minstens even donker zijn, is je eisprong in aantocht.

Deel Deze Pagina