Overtijd en klein sliertje bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabinewn, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemiddag dames. Ik ben nu een paar dagen overrijd. Afgelopen week heel veel kwaaltjes gehad. Had echt het gevoel zwanger te zijn. Mijn temp blijft hoog maar heb nu 2x een heel licht tuur streepje gehad. Gister had ik veel wit slijm en een sliertje roodbloed er in. Vandaag helemaal niks meer. Heb al een half jaar lang een cyclus van 28dagen. Nu dag 30. Eisprong was deze maand wel aan de late kant rond cd18. Weet iemand raad?

2. Stix

Stix Lid

2 sep 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm lastig.. maar door het sliertje bloed zou ik zeggen dat je menstruatie er aan komt. Als je ei op dag 18 was, en je LF is 14 dgn, dan word je over 2 dgn ongesteld. Ik zou even niet meer testen en deze dgn afwachten, hoe moeilijk ook. Succes en hopelijk is het toch raak!

3. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Bij mijn 2 zwangerschappen ging het bij mij ook zo. Ook een sliertje en vervolgens niks meer. Dus wie weet ben je inderdaad zwanger!

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik zou ff een paar dagen afwachten!

Dan nog een test doen! Mocht het te lang gaan duren, en de ongesteldheid blijft uit, maar de testen geven aan dat je niet zwanger bent, dan zou ik naar de HA gaan.

5. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Bedankt voor jullie reactie. Ik zal proberen tot vrijdag af te wachten. Dan ga ik testen en anders evt maandag de ha bellen. Bha word er zo onzeker van...

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Spannend

Deel Deze Pagina