Hey,ben dus ben overtijd,en heb sinds vandaag lichte bloeding. Nu het rare is dat mijn temperatuur behoorlijk hoog is. HUH? Als je menstruatie krijgt zakt uw temperatuur toch? groetjes
@hannelore: Wat versta jij onder een lichte bloeding? Heb je helder rood bloed? Zo ja, dan ben je ongesteld....Dat kan gerust per maand verschillen hoe heftig dit is....Maar bloed = ongesteld.....Heb je last van bruin verlies dan kan dat te maken hebben met innesteling, want dan verlies je je oude bloed.......Misschien dat je ei laat was? Ben je al lang bezig? Hoeveelste ronde? Je cyclus kan natuurlijk nog op gang moeten komen? Succes.....
ontpillen is het niet ben al gestopt sinds februari.zit nu in ronde 1 met clomid,dus moest ik gewoon een cyclus nemen van ong 35dagen,nu ja ik ga er dan maar vanuit dat het ms zijn,alleen vraag ik me af wrm mijn temp zo hoog blijft... PS tzijn vegen rood bloed.rozig
Mmm, kan je helaas niet verder helpen....Als je het allemaal niet vertrouwd zou ik langs gaan bij de huisarts, een bloedtest vragen of een inwendige echo.....Succes met alles!
Ja heb ik ook, als mijn ongi is afgelopen daaldt hij pas weer.. Denk dat je ongi binnenkort zal doorzetten dan..
Ik heb vaak ook nog een hoge temp als ik ongi ben, de dag er na of naar 2 dagen zakt mijn temp dan pas
Je kan ook ongesteld zijn tijdens een zwangerschap.. veel meiden die zwanger zijn krijgen bijv op hun NOD ook rood/rozig bloed, en blijft de temp ook hoog als je zwanger bent.. ik zou een testje wagen