Is goed.... laat het morgenavond...of overmorgen weten... (hoef pas om 21.00 uur bij de vk te zijn... vandaar)
Ik moet zelf nog een paar weken, maar vind het zo spannend voor jullie allemaal. Hoop voor degene die het willen het snel doorzet. Niks is zo erg als wachten!
oh ja ramona.... mijn vk vertelde trouwens ook nog dat ik na de afspraak a.s. maandag het in het zh bij hen mag langskomen om te laten strippen. zij doen dit alleen maar na de zh afspraak bij 41,3 weken. ik twijfel heel erg, ze zei namelijk dat het vaak een hoop voorweeen geeft... maar dat de kans op het bespoedigen van de bevalling klein is. las net een ander topic hierover, vandaar deze extra info nog even
Het is hier nu wel erg stil. Is iedereen ondertussen aan het bevallen of bevallen? Ik hoop het voor jullie. Ik wil ook zo graag!
och meid ik loop ook al zo van de 34 weken naar het ziekenhuis voor verdere controle, ook nooit iets aan de hand. wachten dus
hier ook nog steeds niet.... gisteren wel gestript en slijmprop verloren maar verder helemaal niks..... dinsdag naar t ziekenhuis voor die standaardcontrole bij 41w3dgn. hopelijk word ik dan weer gestript. succes meiden
Ik zit ook te wachten tot de kleine naar buiten komt. Ben vandaag uitgerekend. Ben bang dat het nog wel even kan duren, heb echt nergens last van. Volgens mij vindt ze het veeeeeeeeel te koud buiten, en blijft ze lekker warm binnen zitten
af en toe begin ik nu echt zo,n moment te krijgen dat ik het wachten echt beu wordt. gelukkig een beetje troost dat het maar een week nog kan duren. gevalletje heb jij gevraagt om gestript te worden of doen ze dat vanaf 41 weken? ik moet namelijk maandag middag weer naar de verloskundigen ik hoop dat ze dat willen doen want anders wordt ik op dinsdag naar het ziekenhuis gestuurd voor controlle. halen ze eigelijk altijd met standaart 42 weken je baby?
hoi simone, ik heb t idd gevraagd, gelukkig was de vk er vorige week al zelf over begonnen maar ik wou t toen al vragen. off. doet mijn vk t pas met 41w1d. maar afgelopen vrijdag was mijn eigen keus ja. ik ben er zelf weer over begonnen en ze wou t graag doen. en idd t kindje is pas officieel te laat na 42 weken dan wordt de kleine zowiezo gehaald... en idd nog maar een weekje, dat is gelukkig allemaal nog te overzien
het is een standaard opmerking maar o zo waar... Jullie wachten wordt meer dan beloond! Ik was 15 december uitgeteld. Onze mooie zoon bedacht dat hij het bij z'n mams in de buik een stuk gezelliger vond dan in de koude wereld! Ik ben 3x gestript en uiteindelijk op 31 december ingeleid. Hij was dus 16 dagen te laat. Deze dagen waren niet leuk, saai en het wachten was verschrikkelijk... Maar nu hij er is...
hier ook nog niets. ik begin nu alleen nog maar te hopen dat hij deze week nog komt en niet ingeleidt hoeft te worden. en als dat wel zo is hoop ik maar zo snel mogelijk en niet nog eens het weekeind erop moet wachten. ik heb wel ergens gelezen dat de meeste baby's zo,n 90% tot en met 10 dagen na de uitgerekende datum geboren worden. dus dat schiet voor iedereen hier wel op en hoop niet dat we toevallig die 10% zijn die er buiten vallen. maar zoals je zecht het wachten is het allemaal waard! en tenslotte kan het niet lang meer duren.
Ook hier is het wachten begonnen, en bij elk pijntje denk ik "oh dat zou het weleens kunnen zijn" terwijl ik ook wel weet dat ik het heus wel herken als het zover is, maar ongeduldig he!
He allemaal Wachten is echt niet leuk meer! Afgelopen donderdag gestript en morgen weer! Als het er dan nog niet is woensdag naar het ziekenhuis voor onderzoek..... Heeft iemand hier trouwens al ervaring mee? Hopelijk kunnen we onze wondertjes snel in de armen houden! XXX
om 3 uur naar de verloskundige dan ga ik vragen of ze mij wil strippen. ik hoop dat ze dat wil doen. ze had het erover dat ik anders morgen naar het ziekenhuis moet voor controle. ik ben pas geweest omdat mijn bloeddruk te hoog was, ze maken dan dan een echo om te kijken of alles nog goed gaat met de kleine. en ook ga je even aan een monitor voor een hart filmpje. het is gewoon een extra controle en houden je goed in de gaten deze week.