succes bij de vk... Ik word morgen sowieso gestript... en de vk zou ook gelijk een afspraak maken bij de gyn... dus ben benieuwd hoe dingen gaan lopen deze week... Zou niet weten of zo'n gyn zegt: "blijft u maar gelijk.... (?) iemand een idee hoe het werkt bij zo'n gyn?!
Ik heb het ook gehad, ben ingeleid in het ziekenhuis voor de bevalling van mijn zoontje en m,oest ook naar de gyn voor onderzoek, nou ik kreeg alleen inwendig onderzoek om te kijken of ik al ontsluisting had en of de baarmoedermond al verstreken was, bij mij had ik dus helemaal niks en aan de ctg gelegen en een echo gehad, alles was goed daarna afspraak gemaakt om in te leiden en op die dag was ik precies 42 weken. en mano is geboren 42 + 1 dag.
ik ben ook wel beniewdt hoe dat zo gaat. ik dacht altijd dat als je 42 weken bent dat je baby dan gehaaldt wordt. maar heb ergens gelezen als alles goed is met jou en je baby ze je gewoon nog even door laten lopen. hopen dat wij allemaal voor die tijd bevallen.
ik zit hier op dit moment behoorlijk te balen! net bij de verloskundige geweest die van binnen gekeken heeft en alles zit nog pot dicht. dus morgen naar het ziekenhuis om alles na te kijken en weer kijken of ik gestript kan worden. op dit moment denk ik van niet. als het dan mee zit wordt ik vrijdag ingeleid en anders maandag, maar hoop natuurlijk dat hij zich uit zich zelf aanmeld.
oh lijkt me zo vervelend als je zo lang door moet lopen ik zit nu al te klagen zeg en kijk naar jullie ,hoop dat het snel gaat gebeuren voor jullie kan me echt voorstellen dat je het helemaal zat bent .. trouwens nog een vraagje voor de meiden die overtijd lopen ,groeit je buik dan nog heel hard ?of staat het een beetje stil vanaf een bepaald moment ,ben erg nieuwschierig naar jullie antwoorden .. en succes denk maar zo dat het nu echt niet meer lang kan duren !
Tjeetje dat is balen...! Ik weet sowieso zeker dat ik morgen gestript word... ik had namelijk afgelopen donderdag al 2cm ontsluiting.... en wilde het weekend afwachten of het zelf zou beginnen.... maar helemaal niets... (achteraf maar goed want was ziek van het weekend (verkouden koorts)) Ik duim voor je....
Mijn buik is tot week 40 echt gegroeid... en bij de laatste buikfoto vond ik de groei wel ongeveer gelijk gebleven.. (klein beetje maar)
ik hoop dat er morgen verandering is en dat ze alsnog kunnen strippen, maar in een dag iets veranderen... dat denk ik niet. ik hoop zo dat ik nog thuis mag bevallen, en dat ze morgen iets kunnen doen voor me om het te bevorderen. ik zie namelijk best tegen de inleiding op en ben ook bang dat ze me voorlopig nog door laten lopen omdat alles nog goed is.
Mijn buik groeit nu in de breedte en niet in de lengte, dat hoort ook zo volgens de verloskundige omdat het steeds verder indaalt, dus ja en nee. Vind het wel fijn dat ie nu iets lager hangt, zodat het maagzuur minder is en het slapen lukt daardoor ook beter omdat ik weer op mijn zij kan.....
ramona, hoppelijk zet t door! ik zal voor je duimen! hopelijk word ik over een uurtje wer gestript....
heyzzz Hier het wachten ook zat pffff donderdag naar gyn hoop dat ie gaat strippen zal er om vragen... Ramona succes hoop dat het door zet, en je straks van je kleintje kan genieten!
Hoi allemaal, Ik wacht inmiddels ook al een tijdje en heb het wachten nu wel gehad. Er zijn geen enkele tekenen dat de bevalling speodig zal beginnen. Vorige week heeft de VK geprobeerd te srippen, maar alles lag veel te diep naar binenn en zat nog potdicht. Donderdag weer naar de VK, misschien dat het dan lukt. Anders gaan ze het maar gauw halen. Ik wil mijn kleine meid nu wel een keer vasthouden.
net van t ziekenhuis terug en alles was goed, moest wel een uur liggen voor de ctg scan van hartslag beeb en beweging. daarna echo gehad en alles was geod. zaterdagochtend word ik i ngeleid.... eindelijk een last van je schouders... je hebt een definitieve einddatum inzicht... zal je zien dat tie er nu wel zelf uit wil komen succes dames... nog eheeel even.
Hey dames... Ben inderdaad bevallen.... (en super snel) om 08.46 uur.... (we waren om 08.20 uur in het ziekenhuis.)
o wat fijn voor je zeg gefeliciteerd ! ik hoop dat alles goed is gegaan en natuurlijk zijn we erg nieuwschierig naar je bevallingsverhaal.. nu maar eerst lekker genieten van je mooie wondertje ! liefs michelle
hey ramona Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! geniet van haar en de kraamtijd hier nog niks geen enkel voorteken :S