ik weet niet of er nu nog gepraat wordt hierover, maar ook ik ben het wachten helemaal zat... de ene dag gaat me beter af dan de andere moet ik zeggen, maar vandaag heb ik echt een enorme baaldag Ik wil gewoon dat de kleine komt, maar hij komt maar niet...! Nog meer mensen last hiervan? Trouwens, strippen doet de VK toch niet zomaar als je het vraagt (omdat je het beu bent)?
neee de vk doet alleen strippen na een bepaalde tijd. bij mijn vk is dat met 41w1d. maar gisteren ben ik naar de gyn geweest voor overtijdscontrole en de gyn is helemaal niet voor strippen. die deed er erg laconiek over en dat je niet met de natuur moet rommelen.... en dat t meer schade aanricht. zelf ben ik een keer gestript door de vk en nu doe ik t maar niet meer. zaterdagochtend word ik toch ingeleid. dus wie ik moet geloven de vk of gyn ik weet t niet. maar strippen is verder zonder ander medicijnen enzo dus lijkt mij niet zo kwaad te kunnen. succes met wachten...
he meiden, ik ben er bijna, ikmoet nog 2 dagen. nu word het echt spannend. Ik hoop dat hetniet meer zo lang duurt. probeer maar gewoon mijn ding te doen en niet gaan zitten wachten tot de beeb komt. hoop voor jullie dat het niet meer zo lang duurt. myla
hey hoi Gisteren voor controle naar ziekenhuis geweest ctg was prima hb 8.3 bloeddruk ook super 117 over 75 en pols van 75 gyn heeft gekeken naar ontsluiting nog geen halve centimeter pfff dus strippen ging het niet worden, zondag weer aan ctg en dinsdag weer voor controle en ctg
meiden ik leef met jullie mee hoor ,zelfs ik ben het al zat kan je nagaan ,hoop dat het snel gaat gebeuren bij jullie ! liefs michelle
dames zet hem op! ik ben na 42 weken en 1 dag ingeleid en bevallen van mijn mooie meisje Jill. Het is echt het wachten waard, hoe zwaar het ook is om maar te wachten en te wachten en nog eens wachten... ik weet er alles van! nog eventjes en dan zijn jullie ook mama! SUCCES!
hier ben ik ben ik bevallen met 40 weken en 5 dagen. mennnnnnnn wat leken die 5 dagen toen lang toen ik overtijd liep. asl je had gezegd van je bevald met 40 +5 dan had ik gezegd zo snel haha. ik had ook zoiets van als ik naar bed ging zonder rare dinegen van nou morgen zou het toch wel weer niet zo zijn maar toen op 22 dec 07 om 7:00 werd ik wakker vankramp in me buik en jawel het waren weeen. dus het kan echt elk moment beginnen ook al heb je geen voortekens gehad, hier ook niks geen slijm bloed vruchtwater verloren.... gewoon begonnen met weeen en bij 7 cm brak ze pas me vliezen en kwam alles mee succes met wachten
hoi hoi Gisteren weer aan ctg geweest alles prima, ook hebben ze gekeken of ik nu wat meer ontsluiting had om te strippen nou wel 1 cm :S ze hebben gestript maar helaas, wel wat bruinslijm verloren maar nergens geen last van, morgen maar weer voor controle....
gaat het nog een beetje met je missa kan me zo voorstellen dat je het zat bent .... voel je ook nog niks ? een beetje gerommel of zo ? je moet maar zo denken het kan nu echt niet meer lang duren !
hey michellle81 nee voel nog helemaal niks pfff zo fit als wat.... maar goed ik hoop dat ik niet lang meer hoef te wachten.....
Hallo mensen. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat jullie het wachten beu zijn. Ik ben zelf 39wk en 3 dg op weg en heb ook geen voorweeen of slijmprop oid. Ik zie het voorlopig ook nog niet gebeuren. Maar ik ben het nu al heel erg beu.
ik was het wachten ook helemaal beu maar kreeg met extra controle met 41 en 3 dagen dat het vrucht water op was te horen. dus ze wouden me gelijk die avond gaan inleiden. eindelijk een eind aan het wachten! voor alle meiden hier nog even gedult voor dat je het weet zit je thuis met je babby.
vandaag weer voor controle geweest alles nog steeds prima.... (gelukkig maar) donderdag ochtend word ik opgenomen als er nog niks is....... nu maar hopen dat het dan wel word
Allemaal sterkte met de laatste loodjes ! Ik hoop voor jullie dat 't snel begint.. Mijn ervaring.. Ik liep vanaf 38 weken te wachten zeg maar, was elke dag teleurgesteld dat ze er nog niet was. Met 40wk en 6 dagen zijn we gaan zwemmen bij m'n schoonouders in de tuin (bloedheet die dagen) en ik was totaal ontspannen, lekker gewichtloos, stoeien in het water, als een kind met ballen gooien en van die drijfdingen proberen onder water te houden hihi M'n schoonmoeder hoorde ons gillen en lachen in de verte en die dacht nog dat de ontspanning wel goed zou zijn voor de bevalling. En die nacht erop begon het.. Kan natuurlijk ook toeval zijn, maar ik denk het niet. Ik duim voor jullie meiden ! Zet 'm op !
Hey meiden. Hier nog een die met jullie meeleeft (en met mezelf een beetje). Vooral de dames die op 40wk+ zitten, respect voor jullie geduld! Ik kan al zo slecht stil zitten dus dat wachten is een ramp, maar Mirjam, ik geloof je verhaal wel wat betreft ontspanning. Misschien moet ik eens een goeie hobby vinden wat mijn gedachten van de geboorte afhoudt. Morgen controle, ben benieuwd! Wel leuk om te lezen trouwens dat het ook zonder verliezen van slijmprop en voorweeën opeens kan gebeuren. Ik heb namelijk ook nog niks aan tekens gehad. Enkel een wat rustiger kind sinds maandag. Nou, succes en tot snel! xxx Saskia aka Ellenore
hey dames, ik heb ook geen voortekens gehad. heb 's maandags hier nog gepost en in de nacht van maandag op dinsdag zijn mijn vliezen gebroken. succes met diegene die nog wachten.. ik kan nu zeggen het is het waard!
Het wachten is het waard, na zaterdag (42 weken te zijn) te zijn ingeleid en later in de nacht een spoedkeizersnee met algehele verdoving heb ik een wolk van een zoon in mn armen liggen. Zondagochtend gehaald maar gelukkig is alles geod en zijn we nu lekker thuis. alle meiden succes met wachten, tis t waard!