wel of niet gyn bellen? wat zouden jullie doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mam van drie, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    hoi meiden,

ik heb een vraagje ik moet aanstaande dinsdag weer voor controle naar de gyn, maar nu heb ik al een paar dagen harde buiken en rugweeen, die komen en gaan, geen regelmaat in, ben doodmoe, heb al weken hooguit uurtje per nacht geslapen en nu houd ik ook flinke lading vocht vast, heb smorgens al dikke enkels als ik net half uurtje op ben..... hoofdpijn heb ik al hele zwangerschap maar bloeddruk is meestal goed, nu vraag ik me af kan ik de gyn bellen en vragen of ze me vandaag nog kunnen zien of moet ik wachten tot dinsdag? maar me gewoon klein beetje druk omdat kleine ene keer veel beweegt andere keer zo goed als niet......

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Heel herkenbaar, maar daar kunnen ze niet veel aan doen .. dat zijn de laatste loodjes en veel oefenweeen!

Ik heb nu zo al een 3 weken om de 5 minuten harde buiken, bekkenpijn, af en toe rugweeen,... maar er zet niets door! Er valt niets anders te doen dan wachten!

Je kan natuurlijk altijd bellen als je je er niet goed bijvoelt, maar persoonlijk denk ik niet dat ze er iets aan kunnen doen

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    je zou altijd even kunnen bellen en vragen bij haar om advies. Dan hoef je niet gelijk te zeggen dat je langs wil komen, maar vragen wat zij ervan vind en of je je druk moet maken of niet.
    Succes

4. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    bedankt voor jullie reacties, ik weet dat het de laatste loodjes zijn, dinsdag hoor ik wanneer ze de kleine gaan halen, want dat is me laatste afspraak, ik heb besloten dat ik niet kies voor versie ivm veel buikvet, placenta aan voorzijde en slagingskans vann 40 procent.....

dus ben heel erg benieuwd...

Misschien komt ook omdat ik teveel doe ik weet het niet, ben alleenstaand met 3 kids dus doe echt alles zelf.. normaal ouders die wel beetje bijspringen maar zijn nu eerst lekker twee weken op vakantie...

Deel Deze Pagina