overtijd en misschien zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sinneblom, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Haha mooi he die inspectie ik zit ook compleet in trans me afscheiding te bestuderen haha! Ik dacht 1 dag het rekbare slijm te hebben gehad (dacht he doorzichtig en glibberig en rekbaar) maar ik ben er nog niet zo thuis (ook mijn eerste keer) maar denk dat het de vriendjes van vl waren haha. Volgens mij moet je het namelijk meerdere dagen hebben. En wat jij omschrijft komt aardig overeen met mijn afscheiding, het is alleen zo veel voor me gevoel me slip is de hele dag nat. Geen fijn gevoel!!! Maar volgens mij zitten we redelijk in het zelfde schuitje, ik heb ook geen flauw idee waar ik zit in me cyclus. Maar moeten ze een test voor uitvinden haha!

2. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ja dat zou zo handig zijn.. Dat je over een test pist en die net als bij cb met indicator zegt dat je op dag x zit van de y. Ik had eigenlijk vandaag voor t eerst pas dat ik t voelde lopen. Mn eerst gedachte was: ongesteld! Maar niet dus het was wit. Zou ook nog van mn vriend kunnen zijn.. Ben benieuwd of t de komende dagen ook zo blijft. Jij hebt t dus al een tijdje zo?

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja maar het lijkt wel water in me slip dan, maar als ik met wc papiertje of vingers inspecteer dan is het wittig. En als ik het tussen me vingers wrijf is het weg en droog. Dus snap er geen snars van! En ja dat zou toch ideaal zijn, maakt het voor ons vrouwen een stuk makkelijker haha!

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Sinnie die soort afscheiding heb ik ook, maar echt al vrij lang, aantal weken al! Beetje wittig melk achtig, vrij vloeibaar (voel t soms ook lopen en dan komt er ineens best veel uit-bahhh!!). Het is niet slijmerig of korrelig. Heel ietsje plakkerig misschien als je je vingers daarna aanvoelt. Dus t kan zijn dat je pas op dag -ik noem maar wat- 150 een x je eisprong hebt?

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Sinnie die soort afscheiding heb ik ook, maar echt al vrij lang, aantal weken al! Beetje wittig melk achtig, vrij vloeibaar (voel t soms ook lopen en dan komt er ineens best veel uit-bahhh!!). Het is niet slijmerig of korrelig. Heel ietsje plakkerig misschien als je je vingers daarna aanvoelt. Dus t kan zijn dat je pas op dag -ik noem maar wat- 150 een x je eisprong hebt? Of kun je ook uiteindelijk ongesteld worden zonder überhaupt een eisprong te hebben gehad

6. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Klopt maar dit kan ook post-ovulatie afscheiding zijn he.. Ik heb 2x bruinverlies gehad sinds mn laatste menstruatie dus ik ga er vanuit dat er wel iets heeft plaatsgevonden:)

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    @ Sinnie, ik zou er maar vanuit gaan dat het bruinverlies wel een menstruatie was....kan oud bloed zijn en wat ik begrijp je had het toch een paar dagen achter elkaar?

Ik heb ooit maar 1,5 tot 2 dagen beetje bruinverlies gehad en dat was ook gewoon mijn menstruatie....ja het vrouwelijk lichaam is vreemd.

Maar anders maak je jezelf zo gek

8. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Klopt het was vif dagen maar voornamelijk alleen bij afvegen. Heb 1dag wat meer gehad en tampon ingedaan, die moest ik daarna wel even goed bekijken om te zien of ie nou rood was of niet. Ik hou beide scenario's even aan, en ondertussen lekker doorklussen:) op een gegeven moment gebeurt er wel weer wat en dan kan ik met redelijke zekerheid terugrekenen en kijken wat er nou aan de hand was!

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Inderdaad Sinnie gewoon rekeninghouden met beide mogelijkheden! En maar weer afwachten (we worden er nog nog in) tot je lichaam weer iets gaat ondernemen.. En inderdaad lekker blijven klussen :)

Deel Deze Pagina