Hallo allemaal, Ben nu over tijd zoals jullie kunnen zien... Sinds eind juni bezig.. en meestal tussen dag 28 en 31 ongesteld tot nu toe.. Week voor NOD ben ik 3 avonden achter elkaar misselijk geweest, had wat steekjes in rechterlies, paar keer branderig gevoel in tepel gehad en een paar dagen voor mn NOD 1 dag ongikrampjes en 2 dagen een rommelbuikje... Nu voel ik even niets..behalve af en toe een warme steek in mn borst Natuurlijk paar dagen voor NOD getest...nega Vanochtend ook weer..ben nu 2 dagen over tijd...weer nega.. Wanneer weer testen en wie heeft dit nog meer gehad? Tevens ben ik benieuwd na hoeveel dagen tijdens NOD jullie wel posi teste... Alvast thanx voor jullie reacties.. Kus Angeltje
hallo angeltje nou ik ben bezig voor nr 2 maar ik weet wel bij nr 1 bij mn dochtertje dus dat ik 2 keer negatief had getest.. terwijl ik dus wel zwanger was.. ik heb 5 dagen later een test gehaald die je kunt doen 5 dagen voor je nod en daar bij kreeg ik een heel licht treeje en was al bijna 2 weken overtijd... dus wil nog niks zeggen hoor..
Hee Angeltje, Ik zelf had ook 2 dagen na mn NOD nega getest en na 4 dagen was ie wel positief. Ik zou dus nog een aantal dagen wachten en dan opnieuw testen. Ik hoop voor je dat het raak is! Liefs, Duveldraakje