Hallo, net positief getest met de CB ovulatie test. Gister niet geklust en nu is mijn vraag. Was het beter net voor die positieve ovulatie test het te hebbwn gedaan of juist vandaag nu ik net voor het eerst deze cyclus positief heb getest? Bedankt alvast!
Smiley geeft aan dat de eisprong eraan komt dus hup aan de klus. Ik teste vaak 2 dagen met smiley. Eergisteren wel geklust? Zou NU en morgenmiddag/avond klussen. Succes en veel plezier haha.
Haha bedankt dames..donderdag voor het laatst. Vanavond weer idd testtevanmorgen om 9uur een Smiley. Op dag12 van de cyclus) vind die CB wel fijn..niks met streepjes maar gewoon rondje of Smiley..lekker duidelijk
hee dames Na een aantal jaar niet actief te zijn geweest, heb ik even advies nodig. Ik ben samen met mijn vriendin en we proberen een kindje te krijgen met donorzaad, IUI via de natuurlijke cyclus. Ik heb PCO maar sinds het stoppen met de pil afgelopen december 3 cyclussen van mezelf gehad. De laatste cyclus is in het zkh gevolgd met follikelmetingen en ik heb een prachtig eitje laten zien op dag 18. Dag 19 is hij gesprongen (had veel pijn) en dag 20 was hij weg. Mijn cyclussen op een rij tot nu toe: 36-31-32 Nu zit ik in mijn 4e cyclus en moest ik gaan werken met ovulatietesten, de Clearblue's digitaal. Ik heb PCO en in de bijsluiter staat dat hij dan niet kan werken, maar mijn arts zegt dat ik nu al 3 cyclussen had laten zien van mezelf dus gewoon kon gaan testen in de ochtenden. Ik ben vanaf dag 10 gaan testen om 10u 's ochtends. Steeds negatief. Vanaf dag 14 ben ik 2x per dag gaan testen, ook om 17u met een kruidvat test (anders wordt het nogal duur). Afgelopen vrijdagochtend heb ik negatief met CB getest. Om 17u negatief met kruidvat. Om 22u 's avonds hadden we het gevoel dat we toch een CB moesten doen en ineens was daar een smiley!!! Ook een kruidvat gedaan om te 'checken' of die werken, ook vet positief. Wij moeten in de ochtend bellen voor een IUI afspraak dus afgelopen zaterdag eerst weer getest om 10u. Geen smiley meer! Wel nog steeds een positieve kruidvat test. We hebben het zekere voor het onzekere genomen en de IUI gepland voor gister en ik ben gister voor het eerst geinsemineerd (dag 20). Was erg pijnlijk moet ik zeggen, 5 miljoen zaadjes ingebracht en na afloop veel buikpijn. Buikpijn begint nu eindelijk iets af te nemen. Had vorige week veel waterige afscheiding en heb al de hele week buikkrampen. Net zoals vorige maand met mijn eitje maar de echte hevige pijn die ik toen kreeg op dag 19, heb ik nu nog niet gehad. En mijn temp stijgt niet... Afgelopen zaterdag had ik een flinke dip, van de redelijk stabiel 36,6 naar 36,28. Maar gister en vanochtend was mijn temp 36,6 en 36,65... geen gigantische stijging nog niet. Ik ben zoooo in twijfel. Zou de CB vals positief hebben kunnen zijn vanwege mijn PCO? Kruidvat sloeg positief uit, nog nooit gehad! Maar had al gehoord dat die wel eens slecht uitvallen. Mijn baarmoedermond was afgelopen zaterdag echt super zacht en sponzig. Goed teken dus. Maar die temp he... Ik moet wel vaak plassen 's nachts en probeer zelfs wel eens te blijven liggen om goed te kunnen tempen maar tempen is bij mij lastig omdat ik zo vaak moet plassen. Ik hoop zo dat de IUI niet voor niets is geweest. Het deed me zo zeer toen ze mijn baarmoedermond opende met die eendenbek. Plus het zaad is enorm duur haha. Maar we waren ook bang de eisprong te missen. Ik testte al een volle week negatief met de digitale CB en vrijdagavond dan toch een smiley! Weliswaar wel op een ander tijdstip als voorgaande avonden. Maar dan zou hij toch bijna niet vals positief kunnen zijn? Anders had hij de hele week toch niet negatief gegeven? Maar om 17u, zoals de voorgaande avonden was de kruidvat nog negatief. Wat een gedoe... Zou ik mijn ei gehad kunnen hebben met maar 1 smiley? Kan ik een korte LH hebben? Het ziekenhuis zegt dus echt alleen de ochtend testen. Maar voor hetzelfde geld heb ik gewoon een ei gehad en als ik alleen de ochtenden met CB had getest had ik hem dus gewoon gemist. Zit nu in ieder geval op het wachtbankje en hoop dat mijn temp nog gewoon stijgt en niet mijn PCO weer teveel om de hoek komt en mijn cyclussen weer hartstikke lang maakt zoals vroeger. Lastig... Sorry voor mijn hele verhaal... Thansk alvast voor de reacties!
Hoi dat denk ik zeker dat je dat gehad kan hebben. Ik had ook alleen gister ochtend een Smiley en vanmorgen om exact dezelfde tijd niet meer...veel succes met alles