Welkom Aislyn en Twinny2002, hoop dat jullie ook snel uit de onzekerheid zijn, want het is erg frusterend als je niet ongesteld wordt en toch negatief blijft testen. Gelukkig is het bij mij wel positief uitgepakt, maar nu begint de onzekerheid weer opnieuw. Mijn vorige zwangerschap heb ik af moeten breken vanwege een slechte uitslag van de vrucht- waterpunctie. Ben daar nu weer heel erg bang voor, maar moet het toch allemaal positief inzien. Al is dat heel erg moeilijk, ik ga daar toch heel erg mijn best voor doen. Want ik ben zo blij dat ik nu weer zwanger ben en zo snel alweer, binnen 3 maanden. @Ellen291982: ik denk geen van beiden, denk zelf dat ik een late innesteling heb gehad. Heb zeker mijn eisprong gespot en mijn cyclus was netjes na de vorige zwangerschap 29 dagen. En hoe is het verder met de rest van de dames die overtijd zijn? Nog testen gedaan of even helemaal testmoe? Kan ik goed begrijpen. Hopelijk zijn jullie snel uit de onzekerheid
snoopy egt super voor je! en hopen dat het goed gaan en de zwangerschap gwn uit kan zitten en niet moet afbreken! zit nu op 6 dagen overtijd en jij teste 7 dagen overtijd pas posi? ik ga dinsdag nogmaals testen en hoop ook op een streep(je) hoeveel dagen na je ei zat je dan? ik zit nu op 16 dagen na mn ei.. en als die buikpijn van maandag de innesteling was zit ik pas op 5 dagen daarna dus weet niet goed wanneer ik weer moet testen denk dat ik dinsdag nog een poging waag
Hoi Twinny, Ja ik testte 7 dagen na NOD positief en 2 dagen daarvoor nog negatief. Ik zat ongeveer 22 dagen na mijn ei, dus het kan nog zeker wel voor jou hoor!! Ik denk dat ik een hele late innesteling heb gehad, maar dat vraag ik nog wel aan de verloskundige, die moet ik morgen toch bellen voor mijn eerste controle. Jij kunt gerust dinsdag testen en ik hoop echt dat je een streepje krijgt Ik weet alleen niet hoever ik nou ben? Klopt mijn banner nou wel omdat ik zo laat pas positief testte? Of ik moet ik een week terugtellen vanwege een late innesteling? Groetjes, Snoopy
bedankt voor je antwoord jah daar zat ik ook al aan te denken.. volgens mij kan je ook je innesteling en ovulatie invullen voor de uitgerekende datum en anders even vragen aan de verloskundige? denk als je innesteling laat was dat het wel kan zijn dat je een week terug moet? mr weet het niet cker
Hoi meiden. Ik ben inmiddels ook al stukje overtijd.. Gisteren middag getest en die was helaas negatief.. Dus afwachten maar.
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb een beetje rot tijd achter de rug kwa zwangerschappen.. Dus ergens beetje zelfbescherming dat ik nog effies wacht.. Denk over weekje weer.. ALS ik dat volhoud En jij? Jij bent ook al 6 dagen overtijd zie ik!
oh ik zie je vlindertjes staan in je handtekening dus snap dat je jezelf beetje wil beschermen.. zou indd gwn ff wachten met testen.. ik duim voor je op een plakbeebje ik heb na stoppen met de pil 2x 21 dagen gehad en zit nu op dag 27 ga dinsdag weer testen, heb gister nog negatief getest
Balen he die onzekerheid? Ben jij al lang bezig? Hier al sinds 2008. Dus dat is een tijdje.. Maar ben nog wel jong dus ik heb nog niet echt de haast.
jah baal wel van de onzekerheid hoor ik ben in feb gestopt met de pil en dit is de 2e officiele ronde.. had ook zoiets van het kan nog heel lang duren voor het raak is maar nu ik over tijd ben ga ik toch hopen dat het al zo is jij bent al wel een tijdje bezig zeg hoop voor je dat het snel zo mag zijn! duimen voor een mooie test
Oeps, heb gewoon een topic geopend in zwanger worden! Terwijl dit topic al bestaat! Nouja jullie zijn welkom daar, en ik hopelijk hier haha(A) Lieeefs..
HELP HELP HELP!!!! Ik ben al een aantal weken overtijd. Nu heb ik vrijdag een test gedaan, daar was eerst niks te zien maar toen ie opgedroogd was zie ik een dun streepje. Nu heb ik er zaterdag 1 gedaan(andere test) daar was niks te zien.. Vanochtend bij de huisarts geweest en daar was ie ook negatief. Ik moest maar een week wachten. Ik heb wel de kwaaltjes zoals, hoofdpijn, licht in mn hoofd, moe, last van mn ogen, last van mn rug, misselijk, en wat last van mn onderbuik... Maar door die verschillende uitslagen weet ik niet meer wat ik moet denken, word zolangzamerhand gek van mezelf... Wie kan mij verder helpen???
margeretha wat balen dat je geen zekerheid heb zeg ik hoop dat je snel een positieve test heb ik kan je niet helpen, denk dat iedereen moet afwachten wat er gebeurt hoe vervelend ook
vervelend dat je testen negatief blijven.. ik zit in zelfde schuitje als jou ik moet nu 2 weken wachten van Huisarts en dan gaan ze pas verder.
ja Zeg dat wel is idd erg lang maar heb geen keuze! want nu een echo is te vroeg mocht er toch wat zijn.
jha das indd te vroeg dusjha kunnen niks anders doen dan weer wachten.. ga je in die 2 weken nog een testje wagen?
ja wel de laaste week maar in mijn vorige zwangerschap 2009 had ik ook te weinig hcg waardoor de testen negatief toen heb ik ook een echo gehad dus kan zo zijn dit weer het geval is.... nu was mijn hcg lager dan 0.10 jammer