oke...wie weet dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door willow23, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow23

willow23 Niet meer actief

He meiden...

Ik zit met iets ik ben vandaag drie dagen overtijd en voel me gewoon niet lekker..
    nu is mijn man geholpen dus ik kan niet zwanger zijn...
    is er iets anders waardoor een zwangerschaptest ook licht positief aan geeft?
    bv een cyste ofzo?

heb wel een foto van de testen...zijn van trekplijster

2. willow23

Pfft het lukt me niet te uploden....denk dat ik zowiezo de dokter bel

3. Jodenter

Jodenter Niet meer actief

De eerste maanden na de vasotomie kan je man nog levend zaad hebben en je kan daar dus ook zwanger van raken. Wel veilig gedaan? Anders denk ik toch dat je zwanger bent.

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Een cyste geeft geen positief resultaat. Dan had ik er al vele moeten hebben ;)

Dacht hier op zp weleens gelezen dat een eisprong positief resultaat gaf :(

Zou idd gewoon even langs de HA gaan. Succes!

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Zijn deze testen al opgedroogd?? Wanneer zag je het lijntje? Binnen hoeveel minuten zeg maar? Was deze toen ook roze? Ik vind hem nu namelijk meer grijs, maar dat kan ook van het opdrogen komen.

Zijn deze testen van hetzelfde moment? Of 2 verschillende tijdstippen/dagen? En welke tijdstippen/dagen waren dat?

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik zie toch wel echt streepjes!
    Probeer anders eens een digitale, heb je meer duidelijkheid.

Succes!

7. willow23

De lichtste is van gisteravond de donkertste van vanmorgen met ochtend urine..
    De streep is roze ik kan echt niet zwanger zijn omdat mijn man na die tijd gececkt is en het was goed....
    dus vind dit echt heel raar hoop dan dat hij mijn eisprong te pakken heeft...

8. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

+1 dacht ik ook

9. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Bijzonder, de testen reageren op HCG.... en dat maak je alleen aan als je zwanger bent. Ik zou een afspraak gaan maken bij de huisarts....

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ben wel heel benieuwd naar je foto

Je eisprong reageert niet op je zw schap test
    Wel andersom kan het zo zijn dat het erop reageert je zw schap op een ovulatietest (niet bij iedereen)

11. willow23

Dat ga ik ook doen...ik heb wel al een jaar elke keer pap2 het heeft daar toch niet mee te maken?

12. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja, dat kan. Dan in elk geval naar de huisarts

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Helaas kan dit wel:$ Er zijn verschillende meiden hier op het forum die dit hebben gehad helaas.

@Willow: je kunt idd 2 dingen doen nu. Bloed laten prikken bij de huisarts op HCG of je doet een digitale CB, maar dan zou ik wel die met wekenindicator doen want die is gevoeliger. Die gewone wel/nietzwanger is niet zo gevoelig en dan heb je misschien een verkeerde uitslag.

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Is dat zo dat je ei reageert op je zw schaptest?

meen wel andersom

@TS zou anders huisarts bellen vragen idd voor bloedprikken en eventueel doorverwijzing!

15. Loe

Loe Niet meer actief

ik denk eigenlijk dat je zwanger bent meid.

16. willow23

Heb nog een foto gemaakt van de test van vanmorgen hopelijk zien jullie het nu beter ook de kleur staat er beter op

17. willow23

Mijn vriendin neemt vanmiddag nog een test mee als die ook positief is ga ik naar de ha...

18. Een zwangerschaps test geeft alleen een streepje (en zo duidelijk bij jou )aan dat er hcg in je urine zit ,en geen LH stofje .....
    Dus ik denk toch echt dat je zwanger bent en er toch een levend vissies ontsnapt is :)

19. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel spannend ben benieuwd......

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk ook dat je zwanger bent!

Heeft je man al een controle gehad om te kijken of er echt geen levend zaad meer aanwezig is?

Deel Deze Pagina