He meiden... Ik zit met iets ik ben vandaag drie dagen overtijd en voel me gewoon niet lekker.. nu is mijn man geholpen dus ik kan niet zwanger zijn... is er iets anders waardoor een zwangerschaptest ook licht positief aan geeft? bv een cyste ofzo? heb wel een foto van de testen...zijn van trekplijster
De eerste maanden na de vasotomie kan je man nog levend zaad hebben en je kan daar dus ook zwanger van raken. Wel veilig gedaan? Anders denk ik toch dat je zwanger bent.
Een cyste geeft geen positief resultaat. Dan had ik er al vele moeten hebben Dacht hier op zp weleens gelezen dat een eisprong positief resultaat gaf Zou idd gewoon even langs de HA gaan. Succes!
Zijn deze testen al opgedroogd?? Wanneer zag je het lijntje? Binnen hoeveel minuten zeg maar? Was deze toen ook roze? Ik vind hem nu namelijk meer grijs, maar dat kan ook van het opdrogen komen. Zijn deze testen van hetzelfde moment? Of 2 verschillende tijdstippen/dagen? En welke tijdstippen/dagen waren dat?
De lichtste is van gisteravond de donkertste van vanmorgen met ochtend urine.. De streep is roze ik kan echt niet zwanger zijn omdat mijn man na die tijd gececkt is en het was goed.... dus vind dit echt heel raar hoop dan dat hij mijn eisprong te pakken heeft...
Bijzonder, de testen reageren op HCG.... en dat maak je alleen aan als je zwanger bent. Ik zou een afspraak gaan maken bij de huisarts....
Ben wel heel benieuwd naar je foto Je eisprong reageert niet op je zw schap test Wel andersom kan het zo zijn dat het erop reageert je zw schap op een ovulatietest (niet bij iedereen)
Helaas kan dit wel Er zijn verschillende meiden hier op het forum die dit hebben gehad helaas. @Willow: je kunt idd 2 dingen doen nu. Bloed laten prikken bij de huisarts op HCG of je doet een digitale CB, maar dan zou ik wel die met wekenindicator doen want die is gevoeliger. Die gewone wel/nietzwanger is niet zo gevoelig en dan heb je misschien een verkeerde uitslag.
Is dat zo dat je ei reageert op je zw schaptest? meen wel andersom @TS zou anders huisarts bellen vragen idd voor bloedprikken en eventueel doorverwijzing!
Heb nog een foto gemaakt van de test van vanmorgen hopelijk zien jullie het nu beter ook de kleur staat er beter op
Een zwangerschaps test geeft alleen een streepje (en zo duidelijk bij jou )aan dat er hcg in je urine zit ,en geen LH stofje ..... Dus ik denk toch echt dat je zwanger bent en er toch een levend vissies ontsnapt is
Ik denk ook dat je zwanger bent! Heeft je man al een controle gehad om te kijken of er echt geen levend zaad meer aanwezig is?