Hallo, Ik heb een vraag over hoelang ik nu wsch zwanger ben. Ik heb op 30 Juli mijn menstruatie gehad. Op 28 Augustus heb ik gemeenschap gehad. Precies een week later kreeg ik weer een bloeding die een week duurde en ook heftig was. Gisteren was mijn nod en vandaag heb ik 2 positieve testen gehad. En echt knalpositief! Maar moet ik nu rekenen dat mijn laatste menstruatie 30 Juli was of 4 September? Ik neem aan 30 Juli? Alvast bedankt!
Goedenavond, heb je na 4 september ook nog geslachtsgemeenschap gehad? Indien dit het geval is, zou ik verwachten dat 4 september de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest. Is dat niet zo, dan zou ik inderdaad van 30 juli uitgaan. Goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique
Bedankt voor je antwoord! Na 4 September heb ik geen gemeenschap meer gehad. 28 Augustus was de laatste keer. Kan de bloeding van 4 September een innesteling zijn geweest dan?
Waarschijnlijk is het inderdaad een innestelingsbloeding geweest. Heb je al gebeld naar de verloskundige? Want uitgaande van 30 juli en een ovulatie rond 28 augustus ben je nu waarschijnlijk 6-7 wk zwanger. Groetjes Monique