zo grappig eigenlijk... afgelopen zwangerschappen steeds snel zwanger geraakt. Elke keer binnen 1e of 2e keer raak. Nu was dit ronde drie het had de had de verwachting snel zwanger te worden wel beetje losgelaten.... En toen dacht ik vanmorgen.. doe eens gek op 8 dpo knal ik er weer een testje tegen aan. Beetje vreeemd gevoel in mijn borsten... En toen dit dus..... dit is de express test.
Probeer eens de early, dan zie je het lijntje misschien beter Enne.... in ronde 3 zwanger worden is nog steeds heeeeeeel snel hoor
Misschien juist omdat je het nu niet verwachtte, en het te druk had met je studie om er echt mee bezig te zijn. Het is je van harte gegund meid, ik hoop dat je testjes mooi gaan oplopen
Gefeliciteerd! Ik word hier wel jaloers van hoor ik opende het topic en verwachte een kansloos mmm verhaal, maar gewoon ronde 3, wauw!!! Ga lekker genieten
Ik zie hem. Vandaag ook op 8/9dpo en ook met de predictor, een soortgelijke streepje. Alleen ben ik een dombo en ipv boven mijn bril gepakt te hebben. Heb ik hem opengemaakt om het beter te zien. En dus een ongeldige test en nog een paar dagen extra in de zenuwen.
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik weet ook dat ik ontzettend van geluk mag spreken. Ik wou dat ik mijn “vruchtbaarheid” zo door kon geven.. echt! Ik gun dit iedereen.
Ik lijk wel ergens wat te zien maar ik ben om heel eerlijk te zijn nog niet overtuigd. Hopelijk heb ik het mis!!
Het is dat ik met twee verschillende testen een streepje zag, anders had ik dit ook hoor. We gaan het morgenochtend zien Gauwwwwww slapen haha
Ik Ik zie hem nu ook weer lichtjes! Deze kv test schijnt wat bagger te zijn de laatste tijd. Probeer anders een Predictor Early of Express. Deze zijn zo fijn