En hoe ver was je beide keren zwanger? En je had toen ook zelf geen test gedaan? Je slikt dus een morfine achtige pijnstiller?
N Nee klopt... bij de 1e 9 week en bij de tweede 7 weken. Klopt ik slik morfine 6keer daags Bloed is geprikt, vandaag of morgen de uitslag
Ik ben benieuwd. Maar de vorige keren heb je dus niet zelf getest en kwamen ze er met een bloedtest achter dus?
Ik was deze maand ook enorm vertraagd na 5 maanden zonder pil een regelmatige cyclus te hebben. Normaal cyclus 22 juni ongesteld moeten worden, werd helaas pas 1 juli. Hoop voor jou beter nieuws uit de bloedtest.
Bloed laten prikken , een hcg van 6, huisarts zei waarschijnlijk een hele vroege miskraam en dat het fout ging, 10 minuten geleden ongesteld geworden
Anders morgen of overmorgen opnieuw een testje doen? Misschien bouwt het hcg nu pas open was je eisprong (veel) later dan je dacht..
Hoi hoi! Hier hetzelfde verhaal.. 5 dagen overtijd nu en normaal een hele regelmatige cyclus. Testen blijven negatief, gisteren de dokter gebeld en die adviseerd een bloedtest over een week omdat het kan zijn dat de aanmaak van hcg gewoon wat langzamer gaat. Bij de eerste gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden dus weet ook njet meer met hoeveel weken ik toen positief teste. Gisteren een beetje roze acntig bloedverlies gehad echt een klein beetje met het afvegen, daarna helemaal niks meer. Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad en toch zwanger waren? Ik voel me ook gewoon heel anders en mijn buik is ook bol en opgezet, zo vervelend om in onzekerheid te zitten. Een ei overslaan kan natuurlijk maar dit is echt nog nooit gebeurd dus daar ga ik nu niet zo snel vanuit. Angela22 is het bij jou al helemaal doorgezet? Liefs!