Ik ben zelf 30 en mn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Ben eind sept. Gestopt met de pil. Het is allemaal spannend. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere dertigers die ook proberen zwanger te worden van hun eerste kindje....
Hoi angie30 Ik ben zelf 34 en mijn vriend 40. Wij zijn sinds 8 mnd bezig voor ons gezamenlijke eerste kindje. Mijn vriend heeft al kids waarvan de oudste bij ons woont. Spannend hè. Hoop dat het snel lukt. Ben nu in ronde 8 en het duurt me nu al te lang. Hoop dat het bij jou sneller zal gaan.
@Jennifer,tjee lijkt mijn verhaal wel als ik je stukje lees. Ben 33, man 40. Hij 2 kids, oudste bij ons. Zijn een jaar bezig zoals je in mijn handtekening ziet. Ik zou graag contact houden gezien jouw achtergrond. Ik vind het best moeilijk dat ik nog niet zwanger ben, maar wel stiefmama ben. Hoe ervaar jij dat? Fijne zondag!
Hoi goudvis03 Onze leeftijden een achtergrond lijken idd heel er op elkaar. Mijn vriend heeft ook 2 kids en oudste woont hier. Ik heb het er ook best moeilijk mee dat ik nog niet zwanger ben. Zijn ex heeft inmiddels 5 kinderen van 3 verschillende mannen en gaat maar door. Pppff. We zijn inmiddels bijna 12 jaar samen en ik ben gek op mijn stiefzoon die hier woont. Zijn andere zoon heb ik niks mee en hebben we ook geen contact mee. Toch blijft het moeilijk dat ik nog geen eigen kindje heb. Af en toe denk ik weleens wat als het niet lukt en ik alleen stiefmoeder blijf. Zou gewoon zo graag iets van ons samen hebben. Mijn vriend voelt voor zijn zoon ook heel anders dan dat ik voor hem voel want hij is niet van mij. Heel moeilijk om uit te leggen. Ik zou het ook leuk vinden om contact te houden. Hopen dat we allebei snel zwanger mogen worden. Jullie nu een jaar bezig? Duurt lang dan hè. Ik zit nu in ronde 8 en dat duurt me al te lang. . Hoe oud zijn de kinderen van jou man? Hier 18 ( ken hem al sinds z'n 6e) en 17. Hoe ga jij met zijn kinderen om. Vindt jij het ook soms moeilijk? Heb je een goede band? Mijn band met m'n stiefzoon is goed maar dat komt ook omdat hij geen contact heeft met zijn moeder en ook niet wil. Hij noemt mij ook mams. Ik zal je ff toevoegen aan mijn vriendenlijst. Gezellig. Slaap lekker voor zometeen.
Ik ben ook bijna 30 en ga ook voor mijn 1ste! Ik vind dat we allemaal snel een positieve test in handen moeten hebben!
Ik sinds mei 30 en vanaf april bezig voor de eerste, alleen heel onregelmatig ongesteld wat heel frustrerend is, dus hebben ook niet elke maand een kans, eerder maar 4 of 5 keer in een jaar, word er een beetje moedeloos van
Wat frustrerend meis. Maar ik las gisteren toevallig van een meisje dat ze dit jaar maar 3 x ongesteld is geweest en nu zwanger is. Het kan dus wel. Lekker veel klussen. Doe je ovulatietesten en temperaturen? Hoop dat je snel een positieve test mag hebben. Meiden. Op naar een vruchtbaar 2013 voor ons allemaal
Ik ben bijna 30 en sinds mei gaan we voor de 1e! Leuk om te zien dat er anderen zijn met dezelfde leeftijd die in hetzelfde schuitje zitten! @Steppie: een vriendin van mij was ook heel onregelmatig en maar 4x per jaar ongesteld en is pas bevallen van haar eerste zoon. Zij is na een jaar zwanger geworden!
Vind inderdaad ook dat we allemaal maar snel een positieve test in handen moeten hebben! Eventueel kun je bij een onregelmatige cyclus ovulatietesten gebruiken om een beetje zicht in je cyclus te krijgen...
Hee meiden, Ja laten we hopen op 2013!!!! @Jennifer2106 Heb even niet gereageerd, zat er zo doorheen en voel me nog steeds erg verdrietig. Ik ben heftig ongesteld en baal gewoon. Hoopte zo op fijn nieuws voor kerst maar helaas. Morgen naar de gyn...vooral omdat ik veel pijn en verlies heb. 'Onze ' kids zijn 16 en 9. De oudste woont bij ons, de ander soms doordeweeks en om het wknd en vakanties. Ik ken ze al 8 jaar en ben ook wel echt een mama op vele fronten. Maar het steekt dat ik nog geen eigen kindje heb. Meer dan ooit. Je zal zeggen waarom nooit eerder begonnen, tja die behoefte was er niet. Ik voel me net 25 en baal dat ik alweer 33 ben. Ook hebben we een relatiebreuk gehad en het gaat nu beter dan ooit. Als ik denk dat ik nooit moeder wordt, maar wel stiefmama blijf, raak ik soms in paniek. Ik weet ook niet hoe ik daarmee om moet gaan.....moet er maar niet aan denken maar wordt erdoor overvallen. Ook steeds die vraag als je nieuwe mensen ontmoet: o en je hebt zelf geen kinderen? Dan wil ik zeggen nee trut wat denk je nou, heb je geen tact om zulke dingen niet te vragen. Zijn al een jaar bezig.... Alsof ik dit in gedachten had zo toen ik voor een man met kids koos. Soms denk ik dat het beter te verdragen was als er geen kids waren, dan waren we gewoon samen.... Misschien is het dus niet voor mij weggelegd. Kun je ook chatten op deze pagina? Kan me zo voorstellen dat dit niet op dit topic thuishoort, of we moeten een nieuwe starten... Weltrusten!
Herkenbaar ik ben 32. en me vriend 41 Ook hij heeft kinderen maar ik ook En nu zijn we na 6 a 7 maanden klussen zwanger van een kindje van ons samen Kan jullie heel goed begrijpen vmaar geef de moed niet op Voor je t weet mag je genieten van je zwanger zijn
Hey allemaal, Ik ben 30 en vl is 34. Wij gaan nu alweer de 11de ronde in voor ons eerste kindje. Helaas heeft het de afgelopen ronde niet zo mogen zijn. Hopenlijk wordt 2013 ons jaar.
Het meis. Wat balen dat je je zo rot voelt. Ik ken het gevoel al te goed. Is gewoon moeilijk als je kids van een ander hebt maar heel graag een eigen kindje wil. Maar die tijd komt echt nog wel. Het duurt misschien iets langer maar des te groter de vreugde als het uiteindelijk toch lukt. Die vraag van mensenof je nog geen eigen kids hebt herken ik ook. Mijn stiefzoon zei vorig jaar. Mams waarom zeg je niet gewoon dat ik van jou ben dan heb je die stomme vraag niet meer. Jij bent toch meer moeder voor me dan m'n biologische moeder. Had tranen in m'n ogen. Doe dit nu wel maar je zou die gezichten moeten zien van die mensen. Ik ben 34 en heb een zoon van bijna 19 (over 1 mnd). Je ziet ze denken. Maar vragen doen ze niets. Hihihi. Ik weet wel dat mocht deze relatie over gaan ik niet zowel meer een relatie zou beginnen met iemand die kleine kinderen heeft. Geloof dat ik dat niet zo goedhoud trekken. Maar daa is gelukkig geen sprake van. Ben heel gelukkig met m'n schatje. We kunnen ook privé kletsen. Heb je uitgenodigd als vriendin En meis 2013 worstelen roze jaar voor ons Ik geloof erin en weiger om de moed op te geven. Dikke virtuele knuffel voor jou.
Hoi Meiden, Ik ben bijna 30 en mijn vriend ook, we zijn nu bezig voor ons eerste kindje, en zitten in ronde 4, hoop voor iedereen dat het snel mag gaan lukken, ben al vanaf januari met anticonceptie gestopt, en mijn lichaam heeft 10 maanden de tijd nodig gehad om een beetje normaal te doen, nu heb ik ook een vermoeden dat ik PMS heb, ben het nog aan het uitzoeken allemaal, maar is best lastig.
Wat fijn dat jullie nu samen een kindje krijgen. Ik denk dat het wel scheelt dat jullie allebei al een kind hebben. Dan is het gevoelsmatig anders. In mijn geval en dat van goudvis is het alleen de partner met kids en dan voelt het soms toch naar. Je hebt niks eigens. Maar ook onze tijd komt nog. 2013 is ons jaar Jij lekker genieten van je zwangerschap. Heerlijk.
Wat lastig zeg. Ben je al bij de gyn geweest? Hoop ook voor jou op een mooie positieve test in het nieuwe jaar.
Ik ben 32 en mijn man 31 en sinds mei bezig voor ons 1e kindje. Hopelijk is het snel raak. Vind het erg zwaar elke keer die teleurstelling als het niet gelukt is
Hallo dames, Ik ben 30, mijn man is 38 en wij gaan voor ons eerste kindje. Eh, technisch gezien eigenlijk de tweede. De eerste hebben we verloren in de eerste 12 weken, helaas. Ik ben in juni gestopt met de pil, in juli bleek ik al zwanger. Dus dat ging snel en we weten nu in ieder geval wel zeker dat ik zwanger kan raken. Ondertussen zitten we in ronde 2 na een curettage, dus we mogen eigenlijk niet klagen. Maar ik klaag nu toch een beetje, hihi. Iemand anders ook last van een pokdalig gezicht sinds het stoppen met de pil? Ik heb af en toe zo'n ontzettend gevlekt gezicht door jeugdpuistjes. Word er helemaal sacho van! Heb het gevoel dat iedereen ernaar kijkt... en dan ben je al zo onzeker, zucht. Ik hoop dat we allemaal geluk hebben in 2013!