He meiden ! Sorry maar moet even mijn ei kwijt .. Over 2 dagen kan ik testen, wil donderdag of vrijdag een testje wagen. Liefst vrijdag als ik het volhoud. Ben aleen paar dagen misselijk rond etenstijd, en nu vanaf vandaag ook licht misselijk in de ochtend.. Spanning, of toch ?! En vrijdag krijgen we ook te horen of we een nieuwbouw huis hebben !! Er zijn veel mensen die erop gereageert hebben, maar heb er stiekum een goed gevoel over.. Dus dubbele zenuwen hier ! De week kan niet snel genoeg gaan ! Liefs !
Super spannend en hoop voor jullie dat vrijdag een dag word om nooit te vergeten met 2 mooie berichten!!!
hopelijk wordt het een hele mooie dag. Je tempkaartje ziet er in ieder geval veelbelovend uit. groetjes
Heel veel succes met testen!! zag dat je vanmorgen nog een test ging doen.. hoop voor je op een posi test!
Spannenddd Ik ga vanmiddag ook voor een huisje kijken En vrijdag moet ik herexamen doen voor mn rijbewijs en zaterdag kan ik testen. Driedubbel spannend dus haha Ik had vanmorgen stiekem al een x getest, omdat er zoveel verschil in mn cyclus zit, maar helaas negatief
Spannend! Hoop dat je posi test en dat je het huis ook nog eens hebt dan kun je met een heerlijk gevoel het weekend in! @ Step; hoop dat het huisje wat was en héél veel succes met afrijden en testen uiteraard! Hopelijk zal voor jou ook alles positief uitpakken.
Temp gedaald vanmorgen en gisteren een nega test. Dus we gaan met volle moed naar de volgende ronde, en natuurlijk naar morgen ! @ Step, heel veel succes !!!!!
Hè balen, Firefly. Maar gelukkig hou je de moed erin. Succes in de volgende ronde, hopelijk brengt die meer geluk!