overtijd en negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by frieda333, Apr 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

hoi hoi

is zeker spannend... had in het begin echt het gevoel dat het wel raak moest zijn.... was 5 dagen misselijk, had 3 dagen vreselijke rugpijn en pijn in mijn zij (een zwangere collega vertelde toen dat zij dat ook had in het begin) toen voelde ik me een paar dagen goed en zondag en maandag was ik weer misselijk (wat verkeerds geten denk ik ook al is me dat nog nooit overkomen, vond het avondeten niet zo lekker, had de helft laten staan en een half uur later voelde ik me echt beroerd)
    maar goed... ondertussen ga ik ervan uit dat mijn cyclus niet klopt... mag morgen weer testen maar denk dat het wel weer negatief is..... vind het soms best slopend deze onzekerheid. ging vandaag op mijn werk ook niet zo heel lekker en ben sindsdien ook erg emotioneel (zal denk ik ook wel aan de hele onzekere situatie liggen)

maar goed.... vanavond lekker ontspannen tv kijken en hier rondkijken en morgenmiddag na het werk misschien ff gaan shoppen (daar heb ik echt heel veel zin in... voel ik me vast stukken beter hahahahaha )

groetjes

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ook ik sluit me bij het groepje aan.
    ben nog noooit overtijd geweest behalve toen ik zwanger was dan) en nu...een week te laat. en 4 negatieve testen. Wat kan ik daar boos om worden zeg! GEEF NOU VERD*MME WAT DUIDELIJKHEID!!
    zwanger? ja? prima. niet zwanger ook goed maar kom dan wel optijd stomme menstruatie.
    en lichaam kan je ook zo voor de gek houden met "symptonen" een steekje hier een steekje daar, buikpijntje kan er ook nog wel bij ooo en wat duizelig. maaaaaar die test blijft negatief. pffffff

jammer dat er geen andere manier bestaat om te weten of je zwanger bent of niet..bijv dat je groen wordt ofzo en dat alleen jij het kan zien verder niemand. dat je sochtends opstaat..je kijkt in de spiegel en.....GOH!!!! IK BEN GROEN!!! JEEEEYY
    bespaard je een hoopt zw.test geld en onzekerheid.

3. frieda333

frieda333 Lid

Apr 12, 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    snap het helemaal, lennylen!! Ik duim voor jullie allebei!!!!!!!!

Share This Page