ik zag vandaag een arts die werkt volgens de Chinese geneeskunde. Klinkt misschien vaag, maar hij oudt kantoor in een medisch centrum tussen huisartsen en fysiotherapeuten. Hij doet onderzoek bij TNO naar de elementen die de vruchtbaarheid bij man en vrouw beinvloeden en artsen verwijzen patienten vaak door naar hem als ze op medisch vlak geen afwijkingen kunnen vinden. Hij heeft mij Tang Kuie-pillen voorgeschreven (kon ik een verdieping lager bij de apotheek ophalen, vond ik ook bijzonder), die schijnen goed te zijn voor doorbloeding en die helpen je hormoonhuishouding te reguleren zodat alles optimaal werkt voor een evt zwangerschap. Mijn hormoonhuishouding zou wat in de war zijn concludeerde hij na een boel vragen. Deze pillen worden ook voorgeschreven bij mensen met een hormoonverstoring die in de overgang zitten. Ik vroeg hem naar het slagingspercentage van deze pillen en hij zei dat hij 90% van de stellen die bij hem kwamen had geholpen. en hij kreeg 2 tot 3x per week stellen bij hem in zijn praktijk met een onvervulde kinderwens. Nu ja, baadt het niet, dan schaadt het niet, zullen we maar zeggen. Ik moest er wel helemaal voor naar Utrecht (woon zelf in Alphen), maar je weet maar nooit waar het goed voor is! ik ga er nu aan beginnen en als het helpt, dan laat ik het direct weten. W.