Hoi allemaal, Ben nieuw hier op het forum, om maar meteen met de deur in huis te vallen heb ik een vraagje. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet verwachten. Ben begin december gestopt met de pil omdat wij een kinderwens hebben. Ongeveer twee weken na mijn menstruatie kreeg ik last van een lichte bloeding, na wat enige gegoogle denk ik dat het mijn ovulatiebloeding was. Vijf dagen voor mijn nod kreeg ik last van oud bloed, dit heeft 2 dagen geduurd. Had er alleen last van bij het afvegen na het plassen. Gister heb ik een test gedaan (dit was 1 dag voor mijn nod) en die was negatief. Heb last van mijn buik, Maar heb toch het idee dat mijn menstruatie er niet aan zit te komen. Voel mij heel anders als normaal. Heb steken rechts onder in mijn buik, ben met vlagen misselijk en duizelig. Heb gevoelige (.)(.) Ik weet het niet meer wacht natuurlijk af of mijn menstruatie er nog aan zit te komen, of was dat die mini bloeding van oud bloed 5 dagen geleden? Of was het een innesteling? Of zou het kunnen zijn dat ik aan het ontpillen ben? Wie kan mij helpen?
@Niien: ik zou als ik jou was topic snel opnieuw openen in het zwanger worden gedeelte, want er komt zo een grote boze moderator en die sluit dit zonder pardon De regels zijn in dit gedeelte dat je géén losse topics mag plaatsen. Lees het bovenste bericht maar met de regels! Succes
Wanneer je stopt met de pil heeft je lichaam nog wat tijd nodig om het ritme over te nemen en alles weer op gang te laten komen. Het ontpillen. Bij mij heeft dit erg lang geduurd. Ik werd heeeeel onregelmatig ongesteld en nu ( 2,5 jaar later ) is het eindelijk redelijk regelmatig.