overtijd en negatieve test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 7Samantha7, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    muziekdocente, tandartsassistente
    Hasselt
    heyhey

ook bij mij zijn de :evil: nog niet gekomen. Ik wacht het nog steeds af me vriend denkt wel dak zwanger ben omdat ike rg moe ben en sochtend misselijk. En hij heeft al een zwangerschap mee gemaakt dus hij beweert dat hij het wel weet. Ik weet het ni. WAcht het af

2. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    ik hoef niet meer af te wachten.. ben t alsnog geworden..helaas op na de volgende ronde maar weer

jij succes hoor:)

3. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Nou, vandaag dan al mijn moed bij elkaar verzameld en dan toch maar een test gedaan.
    En ja hoor....zo als jullie kunnen zien aan mijn banner....wij zijn zwanger!

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.

4. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    gefeliciteerd!

5. paulastobbe

5 jun 2007
    31
    0
    0
    doetinchem
    joody
    heyhey

ook bij mij zijn de nog niet gekomen. Ik wacht het nog steeds af me vriend denkt wel dak zwanger ben omdat ike rg moe ben en sochtend misselijk. En hij heeft al een zwangerschap mee gemaakt dus hij beweert dat hij het wel weet. Ik weet het ni. WAcht het af.

hey hey bij mij is het nu de 5 de week die ik in ga maar idd ook nog steeds geen ongesteldheid en wel last van mijn buik s'ochtends misselijk ik heb ook de laatste tijd veel dat ik trek heb in iets dan maak ik het en kon ik het zo na 1 hapje weggooien geen trek meer in ik kan de ene dag door blijven eten en de andere dag krijg ik niks door mijn strot. enz. ook mijn vriend heeft het al een keer mee gemaakt dus denkt ook al te weten dat ik zwanger ben maar 3 weken geleden test gedaan en die was negatief, maar bij zijn ex waren het er ook 7 voor dat het een keer werd aan gegeven...
    ik weet het ook niet meer

6. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    Jaah in dat schuitje zit ik ok precies het zelfde. Ik test en ik test maa rblijf negatief maar toch ben ik ni ongesteld maar wel veel symtomen en ook mijn vriend beweert zeker te zijn van een zwangerschap omdat hij het al mee heeft gemaakt vaker dus ik snap er geen hol van. We willen wel graag een kleintje..wat moet ik nu dan..

7. paulastobbe

5 jun 2007
    31
    0
    0
    doetinchem
    joody

ik heb nu ook last van diaree :oops: .

en s'ochtends drink ik normaal koffie op de nuchtere maag, kan ik nu niet meer aan ik voel me dan helemaal beroert moet eerst een broodje eten.

heb ook vaak dat ik trek heb in eten op de gekste tijden en momenten, heb jij hier ook last van?

ook mijn afscheiding is veel meer dan normaal ik heb de ene keer doorzichtig, en de andere keer wit met korreltjes. :oops:

maar ja we zitten in het zelfde schuitje.
    laat me weten als je al positief getest heb ben wel benieuwd

liefs

8. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    heeey meid!

Ik heb idd ook wat last van me darmen gehad. En moet ook steeds wel boertjes laten enz.

Daarbij ben ik misselijk als ik wat moet eten maar ook als ik gegeten heb voel ik me licht misselijk. EIgenlijk ben ik dat de hele dag door maar niet super erg ofzo.

Ik druf eerlijk gezegd ni meer te testen. MAar toch heb ik op een of andere duistere wijze het idee dat me buik toch groeid :S weet niet of dat uberhaupt mogelijk is?

Mijn afscheiding is ook raar gewoon wit ene x veel andere x weinig het is ni prettig he.
    Toch zou ik me vriend voordat hij weg gaat laten weten of ik echt zwanger ben ja of nee..

9. paulastobbe

5 jun 2007
    31
    0
    0
    doetinchem
    heeee meid,

ik laat ook veel boertjes en windjes :oops:
    ik ga het toch van de week weer proberen een test te doen,

ik heb ook dat ik het gevoel heb of mijn buik gegroeid is.
    probeer gewoon een test te doen miss ben je toch zwanger.
    maarja een test zegt ook niet altijd alles.
    mijn vriend vraagt continu of ik niks anders voel in mijn lichaam.
    moeilijk is het wel ben ik met je eens
    heb je trouwens msn.. kunnen we daar ook kletsen.

mijn vriend vind het ook moeilijk om zijn mond dicht te houden tegen zijn familie, mijn familie zien we niet zo vaak want die wonen in almere.

ik had gevraagt of hij zijn mond wil houden tot we het echt zeker weten.

maar weet je na de derde maand niet ongesteld dan weet ik het zeker dat er wat groeid.

maar je moet doen wat voor jou het beste lijkt.
    testen voor of na je vriend weg is ik zou doen voor hij weg gaat.

liefs

10. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    heeey

o o onze dingen komen echt heel erg over een. ZEg wat bijzonder. JAh ik weet het ni zo goed. Kijk nu hebk dus weer heel erg last van me buik en darmen en voel me af en toe weer licht misselijk. Maar meld me maar even aan op msn

judith_selderhuis@hotmail.com dat kletst makkelijker

suc6

11. paulastobbe

5 jun 2007
    31
    0
    0
    doetinchem
    misselijk en last bij me darmen dat ken ik ook.
    ik heb je toegevoegd is idd makkelijk

toevallig he dat het zo veel overeen komt

12. paulastobbe

5 jun 2007
    31
    0
    0
    doetinchem
    oh ja en ook die misselijk heid en rug pijn je wordt er helemaal gek van mijn schoonzusje zei al wat houdt je tegen om te testen?
    ja ik weet het niet hihi :oops:

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

GA DAN! je hebt er 1 in huis! doos ik wil weten of sam nou een neefje of nichtje krijgt

14. paulastobbe

5 jun 2007
    31
    0
    0
    doetinchem
    ik wou testen, maar de test gaf al een blauw streepje aan voor ik had geplast er over.

en dat is dan clearblue, heb vandaag een nieuwe gehaald maar test morgen ochtend als ik nog niks gedronken heb.

liefs

15. woonboot

woonboot Lid

3 jul 2007
    13
    0
    0
    zit precies in het zelfde schuitje. Mijn laatste keer ongesteld was 25 mei....nu overtijd. Alle symptonen, maar de zwangerschapstest is negatief. Weet ook niet wat ik moet doen?

16. plonky

plonky Lid

17 apr 2007
    94
    0
    0
    Hengelo
    Hoi, paulastobbe,
    Je kan die test de gehele dag doen hoor, ik heb namelijk net getest en ik heb al behoorlijk veel gedronken en mijn test was positief! ik ben er heel blij mee.

Liefs plonky

17. woonboot

woonboot Lid

3 jul 2007
    13
    0
    0
    gefeliciteerd! wat leuk zeg. wanneer kun je de test exact doen?

18. plonky

plonky Lid

17 apr 2007
    94
    0
    0
    Hengelo
    Ik heb net een half uurtje geledn getest, en bij mij gaf hij binnen de minuut al positief aan. ze raden het aan om s, morgens de test te doen omdat je urine dan geconcentreerder is.
    Maar blijkbaar maakt het bij mij niet uit.
    Als je zo toch gaat testen heel veel succes ik zal voor je duimen dat hij positief is!

knuf Plonky

19. Linda1983

Linda1983 Nieuw lid

3 jul 2007
    2
    0
    0
    Den Bosch
    Dit had ik ook, heb bij 1 week overtijd negatieve test gedaan maar had wel allerlei symptomen. Toen ik 3 weken overtijd was heb ik er nog een gedaan en die was positief....En inmiddels ben ik dan ook 8,5 week zwanger.. Ik zou met cleurbleu testen, deze schijnt heel goed te zijn.... :)

20. woonboot

woonboot Lid

3 jul 2007
    13
    0
    0
    dank voor de reactie's jullie van harte gefeliciteerd. Vind het zo spannend, zit op mijn werk, maar kan aan niets anders denken. Het liefst rij ik nu naar het Kruidvat. Ik heb gisteren getest met die van de DA, de laatste keer dat ik ongesteld was was op 27 mei. Succes meiden!

Deel Deze Pagina