Ik heb ontzettend veel witte afscheiding en di is pas m'n nod Heb sinds maandag allemaal klachten waarvan ik hoop dat t komt door n vroege innesteling Nu heb ik sinds gister dit soort stukjes in m'n afscheiding Wat is dat? Kan t met n innesteling te maken hebben of is dit normaal? Soms lijkt t wat rozig maar twijfel gwn zo Heb dus vanaf maandag steekjes en krampjes en nu voelde k dit gwn net lopen op de fiets t wordt dus meer en meer, heel m'n slip was vies (sorry oh) maar echt klodders wit/crème..
Met roze miss innesteling? Blijft altijd gokken. Hoop voor je dat t wijst op een zwangerschap! Succes
Dankjewel! Zie wel wat roze maar niet echt heel veel meer alleen die kleine stipjes kloddertjes die roze zijn
Geen idee wat het is, ik had vandaag ook 1 x met afvegen 1 sliertje, stofje rood op het wc papier! En mijn nod is vandaag , morgen of overmorgen
Ik herken het niet... Maar ik vind het fantastisch dat wij hier gewoon dit soort foto's ongegeneerd kunne posten..
Ik had het vandaag ook, maar het waren meer paarsachtige stipjes van mij met een paar haarfijne rode draadjes. Het rare is: ik schat dat ik nog maar 3 of 4 dpo ben vandaag. Mijn banner zegt iets anders, maar ik denk dat mijn ei een paar dagen vroeger is gesprongen. Ik lees even mee want ik ben ook benieuwd naar wat het zou kunnen zijn.
Even n update dan voor jou. T werd gisteravond veegjes roze met slijm, vandaag ook maar minder.. Vanmorgen testte ik n licht streepje met action Zie m'n album ovu testen heet t nog of bij topic testen Hoop maar dat t iets betekent en morgen opgelopen is!