Willen jullie eens met me meelezen? 11 april werd ik ongesteld. Tot de 19e heb ik last gehad van bruinverlies. Toen hield het even een dag of twee op, slijmverlies, daarna weer twee dagen bruinverlies. De 25e hield het abrupt op. Afgelopen weekend weer slijm, op maandag opeens een paar druppels helder rood bloed verloren. Dinsdagmiddag hele pijnlijke steken in mijn rechterborst. Later ook een paar in mijn linker. Ik heb dit nog nooit gehad. Het deed echt even zeer. Ik heb meestal een cyclus van 29 dagen de laatste tijd. Wat denken jullie van die bloeding? Zou het mijn eisprong zijn geweest? Dat is wel laat, toch? Voor een innestelbloeding zou het wel wat vroeg zijn... Pfff, dat zwanger worden.. Gek word ik ervan!
Hey meid, Alles is mogelijk met ons lichaam Ikzelf kreeg mn ei pas op dag 18 dus ook wel laat ik werd op 8 april ongi dus je loopt 3 dagen achter op mij dus het zal maar zo kunnen hoor suc-6 ermee
Jij kreeg je eisprong volgens mij redelijk vroeg hoor Twigger! 10 dagen na je menstruatie je eisprong hebben is redelijk op tijd. Bij mij is het 18 dagen na mijn menstruatie (als het al een eisprong was). Als dat niet zo is, dan moet ik een vroege eisprong hebben gehad na een dag of 11.
ik kreeg mn ei niet vroeg... ik kreeg pas afgelopen vrijdag een positieve test..... dus heb afgelopen zaterdag of zondag pas mn ei gehad dus 8 april ongi en 25 april een positieve test en 6 mei is mn nod kijk maar in mn album