Nu weet ik wel bijna zeker dat mn lichaam erg voor de gek houd!!! Ik ben op 21 april ongi geworden en duurde ongeveer 5 dagen en een week voor dat ikongi moest worden tot nu toe nog niet geklust, ff op een laag pitje, en nu heb ik 2 dagen last van mn borsten ze zijn echt super gevoelig!!! Denk dat ik maar niet meer naar mn lichaam ga luisteren op gebied van zwangerschap kwalen.........maar ga voortaan uit van een test dat is veel betrouwbaarder Ohw zit nu te denken ben sinds 2 dagen weer aan de foliumzuur bezig, (was op en vergaat telkens te halen) zou het daar door komen Ohww vrouwen lichamen weten wat!! Gr Deesje
heb nu ook hele vage krampjes onderin mn buik, zou het dan toch mn eisprong zijn??? DAn is het voor het eerst dat ik het voel, maar wat ik me dan nu afvraag ben je dan al te laat voor de bevruchting???? Liefs Deesje
hoi, Nee je hoeft zeker niet te laat te zijn volgens mij is het je ei hoor. Heeft tenslotte maar 8 dagen nodig om te rijpen en je bent al op dag 10. Ik zou zeggen uit die pc en klussen maar Liefs sancho
hihiih nou idd, Hopelijk voelt mn vriend zich strakkies wat beter, stop er wel ff een ibro'tje erin bij hem en dan hun aan de klussssssss hahaaha