hoii, ik heb nu meerdere positieve testen gehad, zelfs de digitale, maar ik schrok een beetje van de kruidvat, die zijn normaal goed duidelijk maar deze keer blijven ze achter, ik las zelfs dat kruidvat een van de gevoeligste testen is die er zijn ,,, maar dat is zeker niet zo deze keer, de inkt van de controle streep kwam bij alle testen pas na 2 minuten tevoorschijn en dit met ochtend urine. moet ik me zorgen maken ? ben pas 12dpo vandaag
Dit is heel normaal hoor. Predictor zijn de beste en kleuren heel goed. Kruidvat is natuurlijk een stuk goedkoper en kun je goed gebruiken om de oploop mee te testen. en gefeliciteerd!
Je digi geeft nog 1-2 aan en daar zijn de kv2v5 ook naar. Die worden pas donkerder dan dit als de digi ook 2-3 aangeeft. Dus kv past momenteel perfect qua streepjes bij je digi Je moet sowieso eigenlijk niet testen van verschillende merken met elkaar vergelijken qua kleur intensiteit Voor nu een voorzichtige gefeliciteerd.
Voor 12 dpo heel netjes hoor, ik werd ook onzeker van de KV testjes. Kleuren pas later echt duidelijk!
dankje allemaal, jullie reacties helpen enorm nu haha, ik heb nog nooit voor de nod positief gehad ( bij de eerste zwangerschappen) dus ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, dus hoe blij ik met de predictor en cb ook ben, die kruidvat bleef hangen haha bedankt!
Kruidvat is qua kwaliteit wel een stuk achteruit gegaan in de laatste jaren. Je hebt een prachtige predictor dus geen zorgen gefeliciteerd!
Ik heb bij Kruidvat nooit een knaller gehad. Terwijl de rest al knalde en ik 3+ op de cb had, had ik geen knaller op de kruidvat.
Ik had hetzelfde met de kv testen… ontzettend onzeker van geworden. Ze gaven hier ook aan geen goede oploop. Vervolgens kwamen de sensitesten binnen en die waren heel duidelijk. Ook qua oploop. Ik heb dagen later pas weer een kv test aangedurfd en toen was die ook wel duidelijker. Zie bijlage.
AS donderdag heb ik een echo in Boedapest bij een pretecho bureau… ik hoop dat het een beetje kwaliteit is. Anders volgende week dinsdag weer in Nederland. Wordt gek van de onzekerheid.
ja zo wat je rond 8 december had heb ik nu ook , ik heb ze weggegooid en ik houd me nu gewoon aan de cb digitale die doe ik over een week nog eens en de predictor , ik heb in augustus een missed abortion gehad met 11 weken ben een klein beetje panisch voor het begin nu haha maar goed moeten we toch even door haha
Ah meid wat een achtbaan van emoties. Ik hoop oprecht dat je donderdag meer zekerheid hebt. Verder geen gekke dingen zoals bloedverlies?
Nee geen bloedverlies maar dat zegt bij mij helaas niets. Al twee keer een ma gehad. Beide keren na goede vroege echo’s en bij de termijn echo was het niet goed. Beiden keren een curettage. Dus dat stelt mij ook niet gerust. Als het na de twaalf weken goed is zal ik pas wat meer vertrouwen hebben denk ik.
Hopelijk is het nu gewoon goed… ik weet het gauw genoeg. Met elk steekje denk ik… oei. Maar het is alle kanten op te leggen.. Jij helaas weer voor ivf 2.0 zag ik… dat lijkt mij zo zwaar. Alleen voor mijn dochter aan de clomid geweest en dat vind ik al zwaar zat. Sterkte !
Ik hoor graag van je hoe je echo was! Ben heel benieuwd! Ja, ivf is zeker heel zwaar. Heb in t begin ook clomid gehad maar dat werd niks helaas