Zwanger of praat ik mezelf dingen aan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kelltjuh, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelltjuh

Kelltjuh Nieuw lid

29 mrt 2012
    4
    0
    0
    Horeca
    Hallo dames,

Dit is mijn eerste berichtje hier angezien ik mij vandaag heb aangemeld hier.
    Ik heb een vraagje.
    vorig jaar op 1ste kerstdag heb ik een miskraam gehad en mijn vriend en ik zijn ondertussen weer verder gegaan met onze kinderwens. Nou ben ik vrij onregelmatig ongesteld dus kan mijn NOD niet echt uitrekenen. Nu had ik de vorige keer dat ik zwanger was hele duidelijke symptonen: mega gevoelige borsten, meer afscheiding en de hele dag door misselijk. Nu, als ik moet uitgaan van een periode van 30 dagen(net als de vorige keer) heb ik sinds een dag of 5 de volgende symptonen: gevoelige borsten(met vlagen) steekjes in me onderbuik, hoofdpijn zo nu en dan, vermoeid maar toch ook vol energie smorgens, vaker plassen(had ik overigens ook de vorige keer) en misselijkheid.

Heel verhaal, sorry ik moest t even kwijt. We willen zo graag een kindje dat ik soms denk dat dit allemaal maar in me hoofd zit en ik me er te veel mee bezig houd.
    Ik heb normaal een periode van tussen de 30 dagen en max 37. Voor beide uitgerkwnd wanneer dan mijn ovulatie zou zijn en hebben toen wel geklust.

Iemand suggesties?

2. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

wanneer is dan ongveer je nod?

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaj kelltjuh..

als eerst welkom op het forum..

ik weet ook niet precies wat mijn cyclus is.. ik ben namelijk pas net gestopt met de pil.. mijn vriend en ik klussen om de dag.. dan zitten we altijd goed..

ik zou in jou geval uitgaan van de langste cyclus en als je dan nog niet menstrueert kan je een testje doen..

hoop dat je er wat aan hebt! succes!

Liefs,

Loes

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Als je echt al duidelijke symptomen hebt dan geeft een test dit meestal ook al wel aan. Ik zou dus een test halen en het gaan proberen, succes!

5. Kelltjuh

Kelltjuh Nieuw lid

29 mrt 2012
    4
    0
    0
    Horeca
    Mijn NOD zou dus eigenlijk vandaag moeten zijn bij de kortste cyclus. ik ben de vorige keer ook pas gaan testen nadat ik bijna een week over mijn langste cyclus was.
    Ik heb nmelijk elke maan rond mijn ongi dat ik ook last heb van gevoelige borstenalleen heb dan alle andere symptonen niet. Ik wacht het dus gewoon ruatig af. Alhoewel ik op bem van de zenuwen!

@loes1990: wij klussen eigenlijk niet echt. We hebben seks wanneer we er zin in hebben. Dat kan varieren van 1 a 2 keer in de week tot idd om de dag

Deel Deze Pagina