Overtijd en niet durven te testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ch11, 22 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hey dames

Ik zit 2 dagen na NOD .. Maar ik durf niet te testen ( moet ook nog een test halen ) ik heb paar maand terug al eens getest, ik gok te vroeg want werd gewoon ongesteld na een positieve test.
    Ben bang voor het zelfde..

Heb nog geen last van menstruatie klachten, wel een " zwaar " gevoel in mijn onderbuik.

Dus bang voor nog een teleurstelling.
    Zouden jullie nog even wachten of test halen en testen?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Ik zou testen, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent!

3. Dapper

Dapper Niet meer actief

Volg je gevoel. Je voelt wel aan wanneer je wilt testen.
    Ben je heel zeker van je nod?
    Misschien word je nog ongesteld, dan is het ook duidelijk en als het uitblijft wil je er vast een keer een test aan wagen.
    Ik zou je eigen moment kiezen.

Hoop voor je dat het raak is!

4. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging juist testen om te weten of het Omo wit zou blijven, meestal kwam dan mijn ongi de middag of volgende dag door. Misschien omdat ik teveel bezig was met "zwanger" te raken dat ik ineens altijd van alles zag en voelde....

Blijft lastig meid! Don waar jij je goed bij voelt :)

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik heb helaas het zelfde, ik weet niet precies wanneer mijn nod is want ik hou het al een tijd niet meer bij..

Ik zit nu op dag 41 en dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt.
    Wij zijn helaas al een tijdje bezig, dus de hoop dat het natuurlijk lukt is er eigenlijk niet..

Ik wil dus het testen nog even uitstellen, om teleurstelling te voorkomen, maar dat is erg lastig.. :)

En ik ga er ergens van uit dat mijn eisprong dit keer gewoon wat later is gesprongen dan normaal..

Test wanneer jij je daar goed bij voelt, ik hoop dat het raak mag zijn voor je :)

6. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik zou gewoon testen dan weet je waar je aan toe bent :) ik duim voor een mooie test!

7. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    " normaal " heb ik een cyclus van gemiddeld 29 dagen volgens mijn periode kalender die ik bij hou.
    Zit nu op dag 32, nog niet ongesteld.

Ik wacht nog even tot het weekend ( denk ik ) dan is iig de eventuele menstruatie week voorbij.

8. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Oh ja idd het zelfde, ik zit nu op dag 32 .. ( normaal cyclus van 29 ) ook nog niet eerder mee gemaakt.

Ik wacht nog even 2 tot 3 daagjes..
    Maakt het allemaal wel spannend zo haha.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zegt GEMIDDELD 29 dagen wat dus betekent dat je ook wel eens langere cyclussen dan 29 dagen hebt.
    Je kunt altijd het beste uitgaan van de langste cyclus die je het laatste half jaar gehad hebt. Uitgaande van die langste cyclus, ben je dan ook al overtijd?

Verder is het denk ik zeer verstandig dat je tot aankomend weekend wacht. Spannend!

10. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Spannend

11. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Het is inderdaad heel spannend, je lichaam kan je helaas zo voor de gek houden, dat heb ik de afgelopen 2 jaar wel gemerkt.. ;)

Ik ga denk ik van het weekend testen mocht ik nog niet ongesteld zijn..

12. Crissien

Crissien Lid

12 nov 2016
    44
    13
    8
    Vrouw
  13. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    En al een testje gewaagd? Zou top zijn een positieve test.

14. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En al getest?

15. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Oh ik snap je zo goed. Ik zit op dag 39, maar heb ontzettend onregelmatige cyclus. Volgens mijn temperatuurkaartje zou het kunnen, maar ben zo bang voor een teleurstelling. Als ik ongesteld wordt dan komt dat vanzelf....

16. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Sorry dat k zo aso kom binnenvallen, maar k zit echt met iets en k weet niet hoe k dit moet aanpakken of wat k ervan moet denken.
    Ik moest de 25ste ongesteld worden, maar dit werd k niet dus k had een testje gedaan en deze was negatief.
    Zoals bijna elke maand na m'n eisprong had k ontzettende pijn in m'n borsten. Tot eergisteren werd de pijn minder en toen k gisteren wakker werd, was de pijn weg dus k ging ervan uit dat k ongesteld zou worden. Omdat k k dus elke maand ongesteld word als de pijn minder word of weggaat. Maar k ben nog steeds niet ongesteld!!!
    Ik had dus op de 25ste zelf 1 klein druppeltje super lichte gekleurde afscheiding en gisteren (de 27ste) een veeg aan toiletpapier ook super super licht van kleur.
    Voor de rest heel vochtig daar beneden en hoofdpijn.
    Ik had dus al een afspraak staan bij de dokter omdat m'n man en ik al een jaar proberen zwanger te raken maar geen geluk 😢
    Ik belde net voor de zekerheid de huisarts op en de assistente adviseerde me om weer te testen omdat het misschien zou kunnen dat k toch zwanger ben.
    Wat denken jullie? Ik bedoel, omdat m'n borsten dus niet meer pijn doen en dit normaal een teken is dat k juist ongesteld word...

17. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Is je cyclus altijd gelijk? Ik had voorheen soms een uitschieter van 35 dagen. Als dat bij jou ook zo is moet je uitgaan van je langste cycles.. En anders zou ik toch even een testje wagen, dan weet je waar je aan toe bent.
    Succes en laat maar even horen wat je besloten hebt;)

Ch11 en Chann1992:
    Hebben jullie al getest???

18. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Meid heb je ovutestjes gedaan?
    Ik verloor namelijk op de dag dat ik ongesteld moest worden wat bloed en verder niks meer. Testen bleven negatief. 14 dagen later had ik opeens een positieve test in handen. Dus ik had blijkbaar een heel laat ei geha..

19. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was dus al uit gegaan van m'n langste cyclus plus nog 2 dagen omdat k m'n ei 2 dagen later voelde dan dat die had gemoeten.
    Ben nu dus 3 dagen overtijd of zeg je dan 4 dagen overtijd als je de nod dag als dag 1 telt van overtijd...

20. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had dus ovulatietesten gebruikt voor m'n eisprong en 1 was positief, maar toch was m'n ei laat. Die heb k ook echt gevoeld.
    En gisteren een ovulatietest gedaan puur omdat k geen zwangerschapstest had liggen haha hoorde dat die ook positief kan uitslaan als je zwanger bent. Maar hij was niet zo donker als met een eisprong maar wel duidelijk zichtbaar.... dus k weet niet wat dat betekent....

Deel Deze Pagina