Wij zijn bezig met een tweede kindje zeg maar vanaf maart ongeveer. Ik test mijn eisprong met de clearblue paarse testen, knipperend smileytje is vruchtbare periode, stil smileytje is eisprong. Ik heb de testen nu meerdere malen gedaan (roze en paarse van clearblue) en altijd heb ik 14/15 dagen na mijn NOD een nieuwe eisprong. Ben deze maand begonnen met testen op dag 11 en zit nu op dag 19 maar nog steeds geen eisprong, op dag 16 (drie dagen geleden) begon mijn knipperde smiley maar nu drie dagen later knippert deze nog steeds terwijl ik na 2 dagen knipperen al een eisprong heb normaal en ik nu al op dag 19 zit!! Kan het zijn dat ik voor dag 11 al een eisprong heb gehad? Of dat ik deze maand gewoon geen eisprong heb? Kruidvatovulatietest geeft een heel licht streepje aan. Het gekke is dat ik al de hele week enorme buikpijn, (dacht zelfs aan een blindedarmontsteking) vanaf zondag had ik een paar dagen echt pijn bij een volle blaas en heb s 'nachts en krampen in mijn buik. Beetje een onsamenhangend verhaal maar heeft iemand een idee want ik ben het spoor even bijster