Nou mijn hoop is kleiner geworden. Ging net na de wc om te plassen. En( sorry voor de details) toen ik me afveegde zag ik. Heel licht roze/bruine afscheiding of bloed.... Weet niet echt wat dit betekend. Maar ik denk weinig goeds. Morgen vroeg weet ik het zeker. Durf nu helemaal niet te slapen. Ben nog steeds misselijk. Maar mischien is dat gewoon de zenuwen. Liefs mij
Was ik weer. En inderdaad..... Niet zwanger. Nou had ik ook deels wel verwacht...... Maar toch jammer. En inderdaad.... Vanmorgen ook na de wc geweest en inderdaad ongi geworden. Maar nu ik dit mee gemaakt heb. Weet ik wel zeker dat ik vanavond met mijn mannetje om de tafel ga en het er eens goed over wil praten. Ik wil nu echt gaan beginnen. Maar goed we zien wel. Ik wou jullie wel even bedanken voor al jullie reacties. Het was fijn dat jullie met mijn spanning meeleefden. Dankje wel. En tot de volgende keer wie weet liefs mij
jammer hoor! maar wie weet gaan jullie nu snel voor het eggie en mag je hopelijk snel zwanger worden! succes!
jammer meid, maar wel fijn dat jij wel meteen bloed kon prikken enz..mijn ha zegt gewoon van nee sorry hoor maar als je pas langer dan 1 jaar bezig bent dan help ik verder.....zit nu op 7 mnd en ook nog steeds niet ongi..of ja heb op 6 okt 3 dgn klein beetje bruinverlies gehad..en in mijn cyclus zit ik nu op dag 44..dus ga toch maar er vanuit dat bruinverlies mijn ongi is geweest...dus wacht nog wel 2 wkn af als ik dan nog niet ongi ben wil ik toch echt dat er iets gaat gebeuren! want is wel vreemd dat ik opeens niet meer ongi zal worden...
ja dat dacht ik ook dat het innesteling was omdat ik op dag 13 mijn eisprong heb gehad....maar heb een lange lf..maar zit inmiddels al op dag 44 en nog geen ongi en ook gee posi test....
hmmm weet je zeker dat je toen je ei had? Vreemd afwachten maar meid....geen ongi is goed maar als het te lang duurt heb je waarschijnlijk een langere cyclus denk ik?
ik weet het ook niet! ik ga er maar vanuit dat die 3 dgn bruinverlies mijn ongi geweest zal zijn.....
hoi hoi allemaal. Ook ik zit in dubio Ben al een tijdje bezig om zwanger te worden en nu ben ik 6 dagen overtijd en al 4 negatieven testen verder me temperatuur is steeds aan de hoge kant voor mijn doen zit normaal tussen de 36.2 en 36.8 en nu schommel ik al een paar dagen tussen de 37 en 37.5. Ik voel me eigen ook echt zwanger alleen die stomme testen zeggen van niet pfff. Heb net ook de ha gebelt en daar kan ik morgen om 15.20 bij te recht word gek van deze onzekerheid en al hellemaal als je zo vaak leest dat de testen heel vaak negatief geven en dan blijken ze toch zwanger te zijn groetjes sandra
ik teste pas na 9 dagen overtijd positief....ik wist dat ik zwanger was...maar alleen geen test om het te bewijzen....
ja ik heb hetzelfde gevoel ik weet gewoon echt zeker dat ik zwanger ben maar voor mijn vriend zou het fijn zijn dat hij het ook echt zou zien aan de hand van die stomme test haha.
ben je al eens zwanger geweest? Ja ik ben benieuwd hoor....gewoon blijven testen waarschijnlijk krijg je een bloedtest morgen en dan weet je het overmorgen mischien
jazekers ik ben al 4x zwanger geweest heb een zoon van 10 en een dochter van 7 en heb 2 miskramen gehad dus ja ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn hahaha
Nou hier ben ik weer. Inderdaad een gesprek gehad met mijn mannetje. We zijn nu veel verder dan eerst. Voordat dit allemaal begon. Zei hij ik wil wel kinderen.... Maar nu nog niet maar met een jaartje of 3 dacht hij wel. Ik zat daar echt niet op te wachten. Maar goed was niet anders. Als ik 1 ding al heb geleerd in mijn korte leven is het mensen niet dwingen tot iets wat ze niet willen. Maar tot mijn verbasing zei hij vanavond dat hij ook snel kinderen wou.... mijn mond viel open van verbasing en van binnen was ik aan het stuiteren hahaha. Maar.... Ik dacht nou komt het.... Hij wou wachten tot ik mijn belangrijkste papiertje zou krijgen waar menig mens op zit te wachten. Namelijk mijn vast contract.( in deze tijd krijg je die niet zomaar) dus ik dacht gelijk mijn baas gesmst over hoe dat zat. Dit doe ik niet uit het niets. Maar over twee weken loopt hij af. En hij antwoorde met. Komt goed stel hem deze week of volgende week op. Jeah in de pocket. En nu weer terug na ons gesprek. We gaan gelijk beginnen. Zodra hij binnen is mijn mannetje wil hem ondertekend in de kast hebben liggen. Duzzz... Toen kwam het volgende namelijk... We gaan dus echt beginnen. Hahahaha ben zo blij kan het wel van de daken schreeuwen. Hihihi. Liefs mij en zeker tot binnen kort.
Nou inderdaad ga er echt van genieten. En hopen dat het snel gebeurd.hihihih en Sandra ..... Ik hoop het voor je. Ben aan het duimen. Denk mischien dat als alleen je gevoel het zegt je ook gaat twijfelen. In dan is het inderdaad fijn om die bevestiging in je handen te hebben. Veel geluk dus bij de dokter hoop dat je blij nieuws mag ontvangen. Ga je in iedergeval met meer zekerheid het weekend in. Liefs mij