hoi dames thanks voor jullie reacties. vanochtends werd ik wakker en ben gaan plassen en toen was me wc papiertje rozig en nu net was het donkerbruin dus ben bang dat het weer niet zo mag zijn @twijfelgeval Wat leuk zeg voor je ik hoop dat je nu snel aantelt. Ik ga je in ieder geval volgen groetjes sandra
nee dat klopt maar ik durf niet te hopen ik ga dr gewoon van uit dat het niet gelukt is dan is de teleurstelling weer zo groot als ik nu weer blijf hopen ach ik ben nog jong en ik heb al 2 gezonde kindjes en ik weet dat ik nog kindjes kan krijgen dus mijn tijd komt wel weer ga gewoon door met klussen he haha.
wat leuk dat jullie er nu voor gaan zeg!! spannende tijd dus .. super dat je baas zo snel handelt en het opstelt meteen!!
@blonde muts Zo probeer ik nu ook te denken.. heb een alleen negatieve testen gehad, maar nog geen bloed dan. Ik vertel mezelf wel dat ik gewoon van de negatieve testen uit moet gaan. Anders is de teleurstelling weer zo groot. Maar toch betrap ik mezelf erop dat ik soms denk/ hoop dat ik toch stiekem zwanger ben. Moeilijk.. Ik hoop toch voor je dat de bloeding niet doorzet! Op de dag dat ik mijn eisprong had heb ik die ook gevoeld, alleen ong 5 dagen later voelde ik het weer.. ik weet dat ik mezelf gek maak maar is het logisch dat ik mijn eisprong misschien later heb gehad? Ik wordt alleen maar misselijker.. mijn borsten zijn steeds gevoeliger. Misschien dat ik morgenvroeg toch nog maar ff een test doe.
hmm eerst was het mischien gewoon je ei en de tweede keer mischien wel je innesteling...hoelang gelden is dat dat je de tweede keer wat voelde?
2 week geleden Ik heb even online berekend wanneer ik mijn eisprong moest hebben: Meest vruchtbare dag: 9 oktober 2010 Eisprong dag: 10 oktober 2010 Innesteldag: 15 oktober 2010 Maar dat klopt precies met wanneer ik er ook last van had.. maar de innesteling was dan al 2 week geleden en ik heb gisteren nog negatief getest.. dus ik weet het niet. Wel heel apart dat ik die 2 dagen ook heb gevoeld. Kan haast geen toeval zijn. Maar in mijn laatste 2 zwangerschappen heb ik er wel een beetje bloed bij verloren en nu heb ik nog helemaal niks. Ik hoop zo dat het wel raak is.. het voelt zo raak.. maar zolang die stomme test blijft zeggen dat het niet zo is
ja vreemd meid......ik weet het ook niet wat zegt je gevoel, vooral als je al eens zwanger bent geweest?
Nou hier ik nog ff hahaha. Vindt het hier best gezellig. Ookal gebeurt op dit moment toch weinig. We zijn in afwachting van of we zijn ongi. Lol. Maar wou jullie toch nog ff mededelen. Dat de dokter mij gistermorgen nog even gebeld had op het werk. Met de verdere uitslagen.... Alles was goed alleen 2 dingen waren niet in orde. Namelijk mijn glucose was wat aan de hoge kant. Niet om echt zorgen om te maken maar moet over 2 weken weer komen om nog een keer te testen. En dat (weet niet wat het inhoud?) mijn folium aan de lage kant was en hij me toch echt aanrade om dit met tableten foliumzuurtabletten te gaan verhogen. Hoe gaat het hier verder met jullie? Liefs mij
Je slikte nog geen foliumzuur toch? Die moet je slikken voordat je zwanger wordt dat is het beste....
Geen idee eigenlijk.. ik was overtuigt dat het zo was maar na die testen zit ik wel te twijfelen. Maar ik heb nu niet echt krampjes meer.. mijn borsten worden wel gevoeliger. Ik ben nu 4 keer zwanger geweest en ergens zegt mijn gevoel JAH! Maar mijn verstand zegt nee Dus ik heb besloten dat ik eind volgende week pas weer een testje ga doen en tot die tijd de maand verband in de buurt zal houden. Ik denk gewoon zo.. ben ik wel zwanger, Dan heb ik mooi een paar weekjes kado gekregen 8) Maar verwacht het niet
Nee ik slikte dat nog niet. Was bij ons ook nog niet echt de bedoeling om zwanger te worden. Maar na afgelopen week. Dus wel maar omdat mijn waarde laag was. Lager dan wat je gewoon in het lichaam hebt. Moet ik er nu al mee gaan beginnen. Dus dat doen we dan ook maar. Was er anders ook al wel mee begonnen zonder dat de dokter het zei. Maar goed. Ik slik het nu. En ben ook niet meer ongi. Dus we gaan er gaan ervoor. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte liefs mij
ja moelijk he.....kijk je zult toch eens een positieve test moeten krijgen ik bedoel ik was al laat met 9 dagen overtijd....zoang je die 2 streepjes niet ziet blijf je twijfelen maar eigenlijk wist ik het al Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar aangezien het je 2e ronde is kan het ook je cyclus zijn die in de war is?
nu snap ik het Je kunt ook gewone zwschapvitamines slikken daar zit alles in ik slikte altijd gravitamon.... Aankomende weken weet je wat jullie te doen staat ben benieuwd ik ga je volgen hahaha Mischien een banner aanmaken?
Ik ben er nu alweer een stuk geduldiger onder hoor. Ik ben op zich niet aan de pil geweest maar heb wel 6 maand volledig borstvoeding gegeven. Nu bijna 3 maand gestopt maar zal er wel wat mee te maken hebben. Ergens zit ik nu echt gewoon op mijn ongi te wachten.. het gevoel is toch iets anders dan mijn eerdere zwangerschappen. Maar geeft niks.. zolang de ongi wel snel komt dan , want we hadden ook niet verwacht dat het zo snel al zou gebeuren. We hebben tijd.
nou ik had 45 min geleden rozig slijm, maar nu niks meer. Ik denk dat ik morgen wel weet waar ik aan toe ben Duim Duim Duim dat het niet de :x:x:x zijn
jeetje spannend meid!! Ja en na de bv kan het ook nog eens helemaal in de war zijn natuurlijk....hou daar rekening mee meid...
Dank je wel Ja ik weet het .. maarja.. dat stiekeme gevoel van hoop tegenover de nuchtere logica.. we zullen zien.